2013-09-05 12:10:44: | Dodano plik Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf | ||||
2013-07-24 15:15:15: | Dodano plik SIWZ.doc | ||||
Więcej >>>
|
Remont i ulepszenie dróg gminnych na terenie Gminy Jednorożec w 2013 roku
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Jednorożec: Remont i ulepszenie dróg gminnych na terenie Gminy Jednorożec w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 293538 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i ulepszenie dróg gminnych na terenie Gminy Jednorożec w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i ulepszenie dróg gminnych na terenie Gminy Jednorożec w 2013 roku poprzez wykonanie na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach drogowych pojedynczego lub potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w następującym zakresie: - pojedyncze - 6.000 m2, (emulsja asfaltowa i kruszywo naturalne o wym.2-8 mm), - potrójne - 3.100 m2, (emulsja asfaltowa i kruszywo naturalne o wym.: 2-8 mm, 8-16 mm, 16-31,5 mm). Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
15.10.2013 r.
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie o zamówieniu | 66.00 Kb | |||
2. | SIWZ | 320.00 Kb | |||
3. | Zawiadomienie o wyborze oferty | 476.46 Kb |