Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Od:

mgr Anna Krzykowska zastępstwo Ewelina Brzozowa

pokój nr 9 (piętro)
tel. (29) 751-83-92 wew. 30
e-mail: a.krzykowska@jednorozec.pl - e.brzozowa@jednorozec.pl
 

Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy sekretarki należy:

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
  2. obsługa sekretariatu kierownictwa Urzędu, w szczególności prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta funkcji reprezentacyjnych,
  3. nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji;
  4. prowadzenie spraw kancelaryjnych i obsługa sekretariatu Urzędu;
  5. przyjmowanie i rozdział oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej do Urzędu Gminy w Jednorożcu, Rady Gminy i Komisji Gminy Jednorożec i wychodzącej, także w wersji elektronicznej;
  6. udzielanie informacji klientom Urzędu, a w razie potrzeby kierowania ich do właściwych stanowisk pracy;
  7. zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej i faksowej Urzędu;
  8. zapewnienie sprawnej obsługi poczty mailowej gminy (gmina@jednorozec.pl) i skrzynki podawczej e-PUAP;
  9. współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych przy wykonywaniu całości spraw związanych ze stosowaniem instrukcji kancelaryjnej;
  10. współpraca z urzędem pocztowym w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  11. przekazywanie pism wg właściwości miejscowej i rzeczowej - mylnie skierowanych
    do Urzędu Gminy;
  12. prowadzenie spraw skierowań pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych na szkolenia i kursy;
  13. zapewnienie pieczęci i pieczątek dla potrzeb Urzędu;
  14. dbanie o estetykę w budynku Urzędu i jego otoczenie, w tym podejmowanie działań oszczędnościowych dotyczących obniżania kosztów funkcjonowania Urzędu;
  15. prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
  16. prowadzenie biblioteki zakładowej;
  17. wywieszanie na tablicy ogłoszeń/drzwiach wejściowych do budynku lub w innych miejscach budynku Urzędu Gminy ogłoszeń i informacji oraz czuwanie nad ich aktualnością;
  18. prowadzenie i udostępnianie zbioru zarządzeń Wójta;
  19. prowadzenie rejestru  instytucji kultury i sporządzanie z niego odpisów;
  20. prowadzenie rejestru informacji publicznej, koordynacja i nadzór nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na zapytania o informację publiczną,
  21. prowadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Urzędzie oraz gminnych jednostek organizacyjnych oraz książki kontroli zewnętrznych,
  22. realizacja zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących petycji składanych do Wójta Gminy,
  23. prenumerata czasopism, zakup publikacji i w tym zakresie współpraca z Sekretarzem Gminy.
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłKrzysztof Nizielski - Administrator BIP2014-03-21
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2019-11-04 10:02
Modyfikacja Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2023-01-04 09:18
Ostatnio dodane
Aktualności
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2018-01-15
data dodania: 2018-01-04
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2017-12-29
Przetargi
Wyniki przetargów
data dodania: 2010-07-19
Treści
data dodania: 2024-03-27
data dodania: 2024-03-27
Newsletter
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 29 marca 2024r. 07:34:46
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.