XML

Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności i Dowodów Osobistych

 

Funkcję Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego pełni Wójt Gminy Jednorożec.

Zastępca Kierownika USC: mgr Agata Berg

pokój nr 1 (parter)
tel. (29) 751-83-92 wew. 35 lub 751-70-35
e-mail: a.berg@jednorozec.pl


Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych należy:

1)     prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego;
2)     prowadzenie spraw wynikających z przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
3)     prowadzenie ewidencji ludności;
4)     współdziałanie z urzędami stanu cywilnego, komórkami organizacyjnymi urzędów gmin
i miast właściwymi w sprawach ewidencji ludności i organami do spraw statystyki publicznej;
5)     prowadzenie spraw meldunkowych i zmiany imion i nazwisk;
6)     eliminacja przypadków niedopełniania obowiązku meldunkowego oraz powadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wymeldowania przy współpracy z sołtysami
i policją;
7)     prowadzenie spraw dotyczących wydawania dokumentów tożsamości;
8)     sporządzanie spisu wyborców i prowadzenie innych prac na rzecz wyborów przewidzianych prawem wyborczym;
9)     prowadzenie spraw nadawania medali i odznaczeń;
10) organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego;
11)  prowadzenie dokumentacji z przyjmowanych ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

Załączniki:
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Klauzula 1 Plik doc 51.50 KB
Klauzula 2 Plik doc 53.00 KB
Klauzula 3 Plik doc 50.50 KB
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłKrzysztof Nizielski - Administrator BIP2008-08-08
Publikujący -