Zarządzenie nr 50/2014
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 6 czerwca 2014 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych
i identyfikatorów służbowych dla pracowników Urzędu Gminy w Jednorożcu.
Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) zarządza sie, co następuje:
§ 1.
W zarządzeniu nr 51/2013 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 lipca 2013 r. w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowych i identyfikatorów służbowych dla pracowników Urzędu Gminy w Jednorożcu wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 5 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„ 3. Pracownicy, o których mowa w ust. 1 i stażyści obowiązani są nosić identyfikatory
w widocznym miejscu przyczepione do smyczy zawieszonej na szyi lub przypięte
w widocznym miejscu do odzieży w sposób umożliwiający identyfikację pracownika/stażysty przez klienta Urzędu.”,
2) w § 8 ust. 1 dodaje się pkt 3, który otrzymuje brzmienie:
„3) kierowników komórek organizacyjnych Urzędu do bieżącej kontroli i egzekwowania od podległych pracowników realizacji obowiązku wynikającego z niniejszego zarządzenia.”.
§ 2.
Nadzór nad wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Michał Lorenc /-/
Wójt Gminy Jednorożec
|