Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
123/2012

Zarządzenie Nr 123/2012
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 31 grudnia 2012
w sprawie zmiany regulaminu przeprowadzania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy
w Jednorożcu oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Jednorożec
Na podstawie art.68 i art.69 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.), Komunikatu Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
 

§ 1.


W zarządzeniu nr 38/2011 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Jednorożcu oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Jednorożec wprowadza się następujące zmiany:
1) Tytuł zarządzenia otrzymuje brzmienie: „Zarządzenie nr 38/2011 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Urzędzie Gminy w Jednorożcu i zewnętrznej w jednostkach organizacyjnych Gminy Jednorożec”;
2) § 1 załącznika nr 1 do zarządzenia nr 38/2011 otrzymuje brzmienie: „§ 1. Niniejszy regulamin stosuje się do kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, stanowiących elementy kontroli zarządczej, o której mowa w art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.
o finansach publicznych.”;
3) skreśla się § 4 i § 5 załącznika nr 1 do zarządzenia nr 38/2011;
4) w §8 dodaje się ust. 3 w brzmieniu: „3. Osoby wymienione w ust. 2 pkt 1-3 prowadzą kontrolę wewnętrzną w Urzędzie Gminy bez dodatkowego pisemnego upoważnienia Wójta.”;
5) w §26 załącznika nr 1 do zarządzenia nr 38/2011 dodaje się ust 10 w brzmieniu: „10. W przypadku przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Urzędzie Gminy z przebiegu kontroli kontrolujący (z wyjątkiem stanowiska ds. kontroli i obsługi rady gminy), zamiast protokołu, może sporządzić notatkę służbową.”.

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.


§3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 r.

 

WÓJT GMINY JEDNOROŻEC
/-/ Michał Lorenc
 

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2012-12-31
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2015-01-23 09:02
Ostatnio dodane
Aktualności
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2018-01-15
data dodania: 2018-01-04
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2017-12-29
Przetargi
Wyniki przetargów
data dodania: 2010-07-19
Treści
data dodania: 2024-03-27
data dodania: 2024-03-27
Newsletter
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 28 marca 2024r. 14:11:16
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.