Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
54/2015

Zarządzenie Nr 54 /2015
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 22 czerwca 2015 r.

w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu,
Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu.

Na podstawie art.8 ust.2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 111 z późn. zm. ) w związku z § 5 ust. 3 Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, Bibliotece Publicznej w Jednorożcu, Ośrodku Pomocy Społecznej w Jednorożcu i Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Jednorożcu (załącznik do zarządzenia nr 29/09 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 10 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wójt Gminy zarządza , co następuje:

 

§ 1.


1. Powołuję Komisję Świadczeń Socjalnych wspólną dla Urzędu Gminy w Jednorożcu,
Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu w  następującym składzie :
1) Pani Alicja Kamińska – przewodniczący Komisji
2) Pani Aldona Michalska - sekretarz Komisji
3) Pani Katarzyna Załęska – członek Komisji
4) Pani Agata Berg - członek Komisji
5) Pan Jarosław Nizielski - członek Komisji
2. Uzupełnienie składu Komisji następuje w trybie i na zasadach właściwych dla powołania Komisji.


§ 2.


1. Komisja obraduje zgodnie z zapisami Regulaminu jednak nie rzadziej niż raz na kwartał .
2. Komisja może obradować także poza wyznaczonym terminem, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
Obrady zwołuje Przewodniczący Komisji.

§ 3.


1. Do zadań Komisji należy w szczególności:
- opiniowanie wniosków o zapomogi losowe, materialne, zdrowotne,
- opiniowanie wniosków o pożyczki na cele mieszkaniowe,
- opiniowanie wniosków o dofinansowanie do wypoczynku,
- opiniowanie pozostałych wniosków wynikających z Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych,
- sporządzanie projektu rocznego planu rzeczowo-finansowego,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z pracy Komisji.
2. Komisja obraduje w składzie minimum 3 – osobowym. Sprawy rozstrzygane są przez Komisję w
glosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów.



§ 4.


Pani Aldona Michalska - sekretarz Komisji - pracownik Urzędu Gminy zapewnia obsługę biurową Komisji.


§ 5.


Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy .


§ 6.


Traci moc zarządzenie Nr 30/2014 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 8 kwietnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Świadczeń Socjalnych Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu, Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu i Gminnego Zespołu Kultury i Sportu .


§7.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel
 

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2015-06-22
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2015-06-23 11:33
Ostatnio dodane
Aktualności
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2018-01-15
data dodania: 2018-01-04
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2017-12-29
Przetargi
Wyniki przetargów
data dodania: 2010-07-19
Treści
Newsletter
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 20 kwietnia 2024r. 02:31:54
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.