XML
88/2017
Zarządzenie Nr 88/2017
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 18 grudnia 2017 r.
 
w sprawie  „Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Jednorożcu”.
 
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875) w związku z art. 39  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), oraz § 5 ust. 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1786 ze zm.), zarządza się, co następuje:
 
§1
Ustala się „Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Jednorożcu”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Jednorożec.
 
§3
Nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu wynagradzania sprawuje Sekretarz Gminy Jednorożec.
 
§ 4
Traci moc Regulamin Wynagradzania Pracowników w Urzędzie Gminy w Jednorożcu z dnia 10 kwietnia 2009 r., zmieniony aneksami: nr 1/09 z dnia 14 grudnia 2009r. , nr 2/10 z dnia 12 lutego 2010 r., nr 3 z dnia 27 kwietnia 2014 r., nr 4 z dnia 1 lipca 2010 r., nr 5 z dnia 12 kwietnia 2011 r., nr 6 z dnia 15 listopada 2013 r,. nr 7 z dnia 17 grudnia 2013 r., nr 8 z dnia 16 września 2014 r. oraz zarządzenie Wójta Gminy Jednorożec nr 12/2016 z dnia 18 lutego 2016 r.
 
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 r. po uprzednim podaniu go do wiadomości pracowników poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jednorożec oraz opublikowaniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Jednorożec.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Załącznik do „Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Jednorożcu” Plik doc 39.32 KB
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2017-12-18
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2017-12-19 13:00
Modyfikacja Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2017-12-19 20:19