Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia na potrzeby świadczenia usług w zakresie ochrony zdrowia mieszkańców gminy Jednorożec
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia na potrzeby świadczenia usług w zakresie ochrony zdrowia mieszkańców gminy Jednorożec
OGŁOSZENIE
o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wójt Gminy Jednorożec ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, powiat przasnyski, woj. mazowieckie, tel.(029) 751-83-92, fax (029) 751 70 31ogłasza przetarg nieograniczony (art.10 ustawy Pzp) na realizację zadania „Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia na potrzeby świadczenia usług w zakresie ochrony zdrowia mieszkańców gminy Jednorożec”.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV-33.19.00.00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
CPV-33.12.60.00-9 Urządzenia stomatologiczne,
CPV-33.12.00.00-0 Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający podzielił zamówienie na dziesięć części (pakietów):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia gabinetów w następującym asortymencie:
Część I: Elektrokardiograf przenośny – szt.1:
- aparat min. trzykanałowy (wydruk w trybie 1 lub 3 kanałów),
|
- prędkość zapisu min. 5/25/50 mm/s,
|
- sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych,
|
- wyświetlacz LCD,
|
- klawiatura alfanumeryczna umożliwiająca wprowadzenie danych pacjenta,
|
- cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń mięśniowych,
|
- praca w trybie Auto lub Manuel,
|
- min.24 m-ce gwarancji,
|
- zasilanie akumulatorowe poprzez port USB, sieciowe,
|
- instrukcja obsługi w języku polskim.
|
Część II: Zestaw diagnostyczny oftalmo – otoskopowy – szt.1:
- główka otoskopu światłowodowego typu „mini”,
|
- główka oftalmoskopu typu „mini”,
|
- dwie rękojeści,
|
- min. 4 wzierniki wielokrotnego użytku,
|
- min. 10 wzierników jednorazowego użytku (rozm.2,5 I 4 mm),
|
- min. 3 krotne powiększenie,
|
- instrukcja obsługi w języku polskim,
|
- ładowarka z baterią akumulatorową z zaślepką umożliwiającą ładowanie,
|
- twarde etui,
- instrukcja obsługi w języku polskim,
|
- min.12 m-cy gwarancji.
|
Część III: Szafa kartotekowa - szt.4:
- pięcioszufladowa szafa przystosowana do przechowywania kopert (kart pacjenta) formatu B-5 w poziomie,
|
- szuflada posiada przegrodę umożliwiającą ułożenie dwóch rzędów kopert,
|
- wykonanie z blachy o gr.0,6 mm – 2,0 mm,
|
- malowana farbami proszkowymi, kolor jasnoszary (RAL 9002),
|
- szuflady na prowadnicach teleskopowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem,
|
- blokada pozwalająca na wysunięcie tylko jednej szuflady,
|
- zamykanie - centralny zamek,
|
- obciążenie szuflady do 80 kg,
|
- wymiary zewn. szafy: szer.620mmxgł.580mmxwys.1288mm.
|
Część IV:
Szafa lekarska - szt.2:
- 5 szklanych półek z możliwością regulacji wysokości,
|
- metalowy szkielet malowany proszkowo (kolor biały),
|
- drzwi i boki przeszklone,
|
- drzwi wyposażone w uszczelki magnetyczne oraz zamek patentowy,
|
- możliwość poziomowania szafy (stopki regulacyjne).
|
Stolik zabiegowy szt.2:
- metalowy szkielet lakierowany proszkowo (kolor biały),
|
- dwie półki ze szkła hartowanego,
|
- dwie uchylne miski tworzywowe osadzone w ruchomych koszykach,
|
- cztery kółka jezdne.
|
Część V:
Waga medyczna kolumnowa ze wzrostomierzem – szt.1
- duży czytelny wyświetlacz (min.25 mm LCD),
|
|
- zerowanie: automatyczne,
|
|
- waga maksymalna – 200 kg,
|
|
- dokładność podziałki – 100g,
|
|
- zasilanie: zasilacz i akumulator,
|
|
- funkcja TARA i HOLD,
|
|
- możliwość pomiaru BMI,
|
|
- wzrostomierz: od 1 m do 2 m,
|
|
- rok produkcji nie starszy niż 2010,
|
|
- legalizacja,
|
|
- min. 24 m-ce gwarancji.
|
|
Waga medyczna przenośna - szt.1:
|
|
- duży czytelny wyświetlacz (min.25 mm LCD),
|
|
- włączanie przez nastąpnięcie,
|
|
- wyłączanie automatyczne,
|
|
- waga maksymalna – 200 kg,
|
|
- dokładność podziałki – 100g,
|
|
- funkcja matka/dziecko,
|
|
- rok produkcji nie starszy niż 2010,
|
|
- legalizacja,
|
|
- min.24 m-ce gwarancji.
|
|
Część VI: Aparat rtg (stomatologiczny) – szt.3:
- punktowy,
|
- lampa RTG o ognisku min.0,4 mm,
|
- stałe napięcie zasilające lampę rtg min.65 kV,
|
- stały prąd anodowy 7 mA,
|
- panel sterujący – ręczny i automatyczny,
|
- min.21 automatycznych programów pracy,
|
- mocowanie do ściany,
|
- zasięg ramienia min.180 cm,
|
- min.24 m-ce gwarancji,
|
- serwis.
Część VII:
Destylator do wody - szt.3:
|
|
- powietrzny system chłodzenia,
|
|
- poj. zbiornika na wodę min.4 l,
|
|
- automatyczny wyłącznik po zakończeniu pracy,
|
|
- łącznik,
|
|
- kabel zasilający,
|
|
- 12 m-cy gwarancji.
|
|
Zgrzewarka - szt.3:
|
|
- możliwość powieszenia na ścianie,
|
|
- szerokość zgrzewu min.12 mm,
|
|
- obcinarka,
|
|
- max. szer. rękawa 310 mm.
|
|
Wstrząsarka do amalgamatu - szt.3:
|
- czas pracy – praca okresowa (czas mieszania regulowany od 1 do 30 sekund),
|
- uchwyt dopasowany do standardowych rozmiarów kapsułek,
|
- osłona z automatycznym wyłącznikiem.
|
- min.12 m-cy gwarancji.
Część VIII: Autoklaw - szt.3:
|
|
- klasa B,
|
|
- pojemność min.18 l,
|
|
- duży graficzny wyświetlacz LCD,
|
|
- próżnia frakcjonowana,
|
|
- suszenie próżniowe,
|
|
- system automatycznego wyłączania,
|
|
- wbudowana drukarka,
|
|
- min.24 m-ce gwarancji,
|
|
- serwis.
- instrukcja obsługi w języku polskim.
Część IX: Lampa polimeryzacyjna – szt.3:
- bezprzewodowa,
|
- dioda LED w główce lampy,
|
- dł. fal min.450 – 500 nm,
|
- czas polimeryzacji: 10 - 20 sekund,
|
- światło o mocy min.1000mW/cm2,
|
- ładowarka,
|
- akumulator litowo – jonowy,
|
- min.12 m-cy gwarancji.
Część X: Unit stomatologiczny z fotelem – szt.3:
|
Dane techniczne unitu stomatologicznego:
|
- panel lekarza na ramieniu pantograficznym,
|
- ruchoma tacka na narzędzia,
|
- min.5 rękawów podwieszanych od góry (z blokadą),
|
- negatoskop,
|
- panel sterowania narzędziami z klawiaturą,
|
- manometr kontrolny ciśnienia roboczego końcówek,
|
- funkcja zdmuchiwania we wszystkich rękawach,
|
- lampa bezcieniowa na ramieniu pantograficznym o natężeniu światła: min. 20 000 lx z automatyczną regulacją natężenia światłem,
|
- blok spluwaczki ze ślinociągiem wodnym i ssakiem powietrznym i systemem filtrów,
|
- miska uchylna spluwaczki wykonana z ceramiki,
|
- strzykawko – dmuchawka 3-funkcyjna: woda, powietrze, spray,
|
- turbina ze światłem Led, spray + szybkozłączka,
|
- 1 rękaw wolny turbinowy ze złączem typu MIDWEST (dla urządzeń dodatkowych),
|
- mikrosilnik bezszczotkowy elektryczny ze światłem Led,
|
- kątnica ze światłem do mikrosilnika: spray, 1:1,
|
- skaler ze światłem w systemie EMS lub równoważnym,
|
- regulacja wody i sprayu w końcówkach,
|
- kompresor – zbiornik min.30 l,
- serwis max. do 48 godzin od zgłoszenia,
|
- gwarancja min.24 m-ce.
|
Dane techniczne fotela stomatologicznego:
|
- elektryczny,
|
- pamięć min.3 pozycje,
|
- lewy podłokietnik,
|
- tapicerka bezszwowa+ podkładka foliowa pod nogi pacjenta,
|
- gwarancja min.24 m-ce.
|
|
Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji min.2010, kompletny i po zainstalowaniu przez dostawcę i przeszkoleniu użytkownika gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych inwestycji i zakupów.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i na własny koszt, do miejsca dostawy określonego powyżej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części zamówienia (pakiety) lub na wszystkie części jednocześnie z zastrzeżeniem że niezależnie na ile części składa ofertę może złożyć tylko jedną ofertę.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do dnia 21.03.2011 r.
Koperta powinna być oznaczona „Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, stomatologicznego i wyposażenia na potrzeby świadczenia usług w zakresie ochrony zdrowia mieszkańców gminy Jednorożec”.
Termin składania ofert upływa 18.02.2011 r. o godz. 1000 (Urząd Gminy w Jednorożcu, Sekretariat pokój nr 8).
Otwarcie ofert nastąpi dn.18.02.2011 r. o godz.1015 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z wykonawcami jest Bakuła Magdalena w godz.800-1500.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje wniesienia należytego zabezpieczenia umowy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 lub 134 ust.6 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryteria wyboru oferty:
Cena oferty brutto – 100%.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt 1-4 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
5. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) należy złożyć:
5.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 pkt1 ustawy Pzp) na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt 5.1.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa produktu odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia:
1) atestów, świadectw, deklaracji zgodności i certyfikatów dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce na przedmiot zamówienia. Właściwy dokument należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczony na język polski.
2) folderów, ulotek, instrukcji, katalogów w języku polskim lub angielskim dotyczących oferowanego asortymentu i potwierdzającego wymagane parametry przez Zamawiającego.
Ocena wykazania spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła „wykazał/nie wykazał” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści załączonych dokumentów nie będzie wynikać, że Zamawiający spełnia warunki udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.26 ust.3 uPzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podst. art.24 uPzp.
Informacja dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają lidera do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
2. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem.
4. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, która winna zawierać oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art.24 ust.1 uPzp oraz oświadczenie z art.22 ust.1 Pzp dla każdego partnera z osobna.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oprócz dokumentów o którym mowa powyżej składa:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert,
b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt a), b).
SIWZ można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, pok. Nr 14, lub na www.bip.jednorozec.pl w zakładce Przetargi powyżej 14.000 euro.
Dokumenty, o których mowa powyżej, winny być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817).
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od terminu wyznaczonego na składanie ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.02.2011 r. po nr 51011-2011.
Data składania ofert:
2011-02-18 10:00:00