mgr Anna Krzykowska zastępstwo Ewelina Brzozowa
pokój nr 9 (piętro)
tel. (29) 751-83-92 wew. 30
e-mail: a.krzykowska@jednorozec.pl - e.brzozowa@jednorozec.pl
Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy sekretarki należy:
-
zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
-
obsługa sekretariatu kierownictwa Urzędu, w szczególności prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta funkcji reprezentacyjnych,
-
nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji;
-
prowadzenie spraw kancelaryjnych i obsługa sekretariatu Urzędu;
-
przyjmowanie i rozdział oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej do Urzędu Gminy w Jednorożcu, Rady Gminy i Komisji Gminy Jednorożec i wychodzącej, także w wersji elektronicznej;
-
udzielanie informacji klientom Urzędu, a w razie potrzeby kierowania ich do właściwych stanowisk pracy;
-
zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej i faksowej Urzędu;
-
zapewnienie sprawnej obsługi poczty mailowej gminy (gmina@jednorozec.pl) i skrzynki podawczej e-PUAP;
-
współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych przy wykonywaniu całości spraw związanych ze stosowaniem instrukcji kancelaryjnej;
-
współpraca z urzędem pocztowym w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
-
przekazywanie pism wg właściwości miejscowej i rzeczowej - mylnie skierowanych
do Urzędu Gminy;
-
prowadzenie spraw skierowań pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych na szkolenia i kursy;
-
zapewnienie pieczęci i pieczątek dla potrzeb Urzędu;
-
dbanie o estetykę w budynku Urzędu i jego otoczenie, w tym podejmowanie działań oszczędnościowych dotyczących obniżania kosztów funkcjonowania Urzędu;
-
prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
-
prowadzenie biblioteki zakładowej;
-
wywieszanie na tablicy ogłoszeń/drzwiach wejściowych do budynku lub w innych miejscach budynku Urzędu Gminy ogłoszeń i informacji oraz czuwanie nad ich aktualnością;
-
prowadzenie i udostępnianie zbioru zarządzeń Wójta;
-
prowadzenie rejestru instytucji kultury i sporządzanie z niego odpisów;
-
prowadzenie rejestru informacji publicznej, koordynacja i nadzór nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na zapytania o informację publiczną,
-
prowadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Urzędzie oraz gminnych jednostek organizacyjnych oraz książki kontroli zewnętrznych,
-
realizacja zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących petycji składanych do Wójta Gminy,
-
prenumerata czasopism, zakup publikacji i w tym zakresie współpraca z Sekretarzem Gminy.