Funkcję Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego pełni Wójt Gminy Jednorożec.

Zastępca Kierownika USC
mgr Agata Berg
pokój nr 1 (parter)

tel. (29) 751 70 30 wew. 35 lub (29) 751 70 35
e-mail: a.berg@jednorozec.pl


Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych należy:

- prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego;
- prowadzenie spraw wynikających z przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
- prowadzenie ewidencji ludności;
- współdziałanie z urzędami stanu cywilnego, komórkami organizacyjnymi urzędów gmin i miast właściwymi w sprawach ewidencji ludności i organami do spraw statystyki publicznej;
- prowadzenie spraw meldunkowych i zmiany imion i nazwisk
- eliminacja przypadków niedopełniania obowiązku meldunkowego oraz powadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wymeldowania przy współpracy z sołtysami i policją;
- prowadzenie spraw dotyczących wydawania dokumentów tożsamości;
- sporządzanie spisu wyborców i prowadzenie innych prac na rzecz wyborów przewidzianych prawem wyborczym;
- prowadzenie spraw nadawania medali i odznaczeń;
organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego;
- prowadzenie dokumentacji z przyjmowanych ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

Załączniki:

Klauzula 1 Plik doc 51.50 KB
Klauzula 2 Plik doc 53.00 KB
Klauzula 3 Plik doc 50.50 KB
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłMarcin Jesionek - Administrator BIP2008-08-08
Publikujący Marcin Jesionek - Administrator BIP 2024-08-21 09:43
Modyfikacja Marcin Jesionek - Administrator BIP 2024-08-21 09:48