Zarządzenie Nr 43/2018
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 11 maja 2018 r.
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu
Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego Zarządzeniami: nr 103/2015 z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r., nr 49/2016 z dnia 1 lipca 2016 r., nr 55/2016 z dnia 25 lipca 2016 r., nr 64/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 r., nr 72/2016 z 15 września 2016 r., nr 28/2017 z dnia 29 marca 2017 r., nr 66/2017 z dnia 19 września 2017 r., nr 69/2017 z dnia 29 września 2017 r., nr 76/2017 z dnia 31 października 2017 r., nr 93/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r., nr 11/2018 z dnia 31 stycznia 2018 r.), wprowadza się następujące zmiany:
§2
- W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu § 17 ust. 1 pkt 3 lit h otrzymuje brzmienie:
„ h)stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
- pomoc administracyjna ds. komunalnych,
- dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego i oczyszczalni ścieków – 1 etat,
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
- mechanik samochodowy – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
- inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
- opiekunka dzieci w drodze do szkoły - 1 etat,
- robotnik gospodarczy – 6 etatów, 2 etaty doraźnie
- rzemieślnik wykwalifikowany-elektromonter – 1 etat,
- sprzątaczka – 2 etaty,
- pomoc administracyjna ds. obsługi administracyjnej – doraźnie.
- pozostali pracownicy wykonujący prace proste – 8 etatów - doraźnie”
§ 3
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia
§ 4
- Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
- Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr oraz obsługi Rady Gminy do zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 14 maja 2018 r.