ZARZĄDZENIE NR 113/2018
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 11 grudnia 2018 r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Jednorożcu
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 994, 1000, 1349, 1432) oraz art. 4¹ ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U z 2018 r., poz. 2137) zarządza się, co następuje:
§1. Powołuje się Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Jednorożcu zwaną dalej „Komisją”, w następującym składzie:
-
Paweł Berk – przewodniczący Komisji
-
Jolanta Walczak – zastępca przewodniczącego Komisji
-
Alicja Kamińska – sekretarz Komisji
-
Robert Krzemiński – członek Komisji
§2. Szczegółowy tryb pracy, zadania i uprawnienia Komisji określi jej wewnętrzny regulamin, opracowany przez Komisję.
§3. Tracą moc:
-
Zarządzenie nr 10/07 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 28 lutego 2007 r. w sprawie wynagradzania członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Jednorożcu,
-
Zarządzenie nr 27/07 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 26 czerwca 2007 r. zmieniające zasady wynagradzania członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Jednorożcu,
-
Zarządzenie Nr 4/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Jednorożcu.
§4. Wykonanie Zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2019 r.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Andrzej Iwulski