XML
107/2013

ZARZĄDZENIE Nr 107/2013
WÓJTA GMINY JEDNOROŻEC
z dnia 31 grudnia 2013 r.

w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnych środków trwałych, pozostałych środków trwałych stanowiących składniki majątku Gminy Jednorożec

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 i art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2013 poz. 594 z późn. zm), art. 69 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2013 poz. 885 z późn. zm) oraz § 42 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz.761), Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
 

§ 1.


Powołuje się 2 Komisje Likwidacyjne środków trwałych, pozostałych środków trwałych stanowiących składniki majątku Gminy Jednorożec:
1) Komisja Likwidacyjna sprzętu stanowiącego wyposażenie Gminnego Zespołu Usług Komunalnych, poszczególnych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych, Hydroforni i Oczyszczalni Ścieków z terenu Gminy Jednorożec, w następującym składzie:
1. Jesionek Marcin- przewodniczący Komisji
2. Płoska Barbara – członek Komisji,
3. Mydło Piotr – członek Komisji.

2) Komisja Likwidacyjna sprzętu stanowiącego wyposażenie Urzędu Gminy, Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Ośrodków Zdrowia z terenu Gminy Jednorożec, Ośrodka Pomocy Społecznej przy Urzędzie Gminy w Jednorożcu, w następującym składzie:
1. Grabowski Krzysztof – przewodniczący Komisji,
2. Piórkowska Topa-Marzena – członek Komisji,
3. Merchel Celina – członek Komisji

§ 2.


Do zakresu zadań Komisji Likwidacyjnej należy:
1) ocena przydatności składnika do dalszego użytkowania,
2) ustalenie sposobu likwidacji zgłoszonych do wycofania z dalszego użytkowania rzeczowych składników poprzez: zgniecenie, spalenie, złomowanie, pocięcie, przekazanie przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, itd.
3) dokonanie fizycznej likwidacji zużytych składników majątkowych, stanowiących własność
Gminy Jednorożec,
4) sporządzenie protokołu likwidacyjnego z przeprowadzonej likwidacji.

 


§ 3.


Ocena przydatności rzeczowych składników majątku do dalszego użytkowania nie wymaga opracowania dokumentacji oraz przeprowadzenia ekspertyzy technicznej w przypadku gdy koszty ich wykonania przekraczają wartość ocenianego składnika majątku.

§ 4.


Procesu likwidacji należy dokonać w dniu 31 grudnia 2013 r.

 

§ 5.


Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącym Komisji.


§ 6.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                                                                                                  Michał Lorenc /-/
                                                                                            Wójt Gminy Jednorożec
 

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłKrzysztof Nizielski - Administrator BIP2013-12-31
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2014-01-24 14:27