§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik
do zarządzenia nr 32/2013 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 17 kwietnia 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu (zm. zarządzeniem nr 82/2013
z dn. 15.11.2013) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 17 ust 1 pkt 3 lit e otrzymuje brzmienie:
„e) stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
* dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego i oczyszczalni ścieków – 1 etat,
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
* dział transportu:
- mechanik samochodowy – 1 etat,
- kierowca samochodu osobowego – 1 etat,
- kierowca autobusu – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 2 etaty,
* inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
* opiekun dzieci i młodzieży – 1 etat,
* kierowca-konserwator OSP – 2,35 etatu,
* robotnik gospodarczy – 4 etaty,
* sprzątaczka – 2 etaty.”;
2) w ust 1 § 17 dodaje się pkt 8, który otrzymuje brzmienie: „Samodzielne Stanowisko Pracy Sekretarka, które przy oznakowaniu spraw używa symbolu SOS”.
3) w § 26 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy do Spraw Organizacyjnych
i Kadr należy:
1) gospodarowanie funduszem płac Urzędu;
2) prowadzenie spraw naboru pracowników na stanowiska urzędnicze, służby przygotowawczej, egzaminów końcowych i okresowych ocen pracowników;
3) prowadzenie dokumentacji akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników, gminnych jednostek organizacyjnych;
4) terminowe wystawianie skierowań na badania oraz organizowanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
5) ewidencjonowanie czasu pracy i sporządzanie planów urlopów pracowników;
6) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
7) prowadzenie i udostępnianie zbioru Zarządzeń Wójta;
8) prowadzenie rejestru upoważnień i rejestru pełnomocnictw;
9) prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
10)prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
11)kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych pracowników;
12)przyjmowanie i poświadczanie zeznań świadków celem potwierdzenia określonych stanów prawnych zatrudnienia itp. – na wniosek obywateli;
13)obsługa administracyjna Komisji Świadczeń Socjalnych;
14)ewidencjonowanie materiałów niejawnych;
15)ścisła współpraca z GZUK w zakresie organizacji nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne na rzecz Gminy Jednorożec dla osób skierowanych przez sąd do ich odbycia;
16)współpraca z sądami w zakresie udzielania informacji dotyczących wykonania prac,
o których mowa w pkt 15;
17)wydawanie wszystkim zainteresowanym, włącznie z byłymi pracownikami Spółdzielni Usług Rolniczych w Jednorożcu niezbędnych dokumentów i zaświadczeń na podstawie przekazanej Gminie Jednorożec przez Spółdzielnię dokumentacji,
18)prowadzenie obsługi kadrowej GZKiS.
4) w § 26 dodaje się ust. 8 w brzmieniu:
„8. Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy sekretarki należy:
1) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
2) obsługa sekretariatu kierownictwa Urzędu, w szczególności prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta funkcji reprezentacyjnych,
3) nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji;
4) prowadzenie spraw kancelaryjnych i obsługa sekretariatu Urzędu;
5) przyjmowanie i rozdział oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej do Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnego Zespołu Kultury i Sportu, Rady Gminy i Komisji Gminy Jednorożec i wychodzącej, także w wersji elektronicznej;
6) udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowania ich do właściwych stanowisk pracy;
7) zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej i faksowej Urzędu i GZKiS;
8) zapewnienie sprawnej obsługi poczty mailowej gminy (gmina@jednorozec.pl)
i skrzynki podawczej e-PUAP;
9) współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych przy wykonywaniu całości spraw związanych ze stosowaniem instrukcji kancelaryjnej,
10) współpraca z urzędem pocztowym w zakresie korespondencji przychodzącej
i wychodzącej,
11) przekazywanie pism wg właściwości miejscowej i rzeczowej - mylnie skierowanych do Urzędu Gminy;
12) prowadzenie spraw skierowań pracowników Urzędu i GZKiS oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych na szkolenia i kursy;
13) zapewnienie pieczęci i pieczątek dla potrzeb Urzędu;
14) dbanie o estetykę w budynku Urzędu i jego otoczenie, w tym podejmowanie działań oszczędnościowych dotyczących obniżania kosztów funkcjonowania Urzędu,
15) prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
16) prowadzenie biblioteki zakładowej;
17) wywieszanie na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy ogłoszeń i informacji oraz czuwanie nad ich aktualnością.”;
5) załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
1. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
2. Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr do:
1) zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem,
2) powiadomienia wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy o zmianach Regulaminu.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 stycznia 2014 r., a postanowienia dotyczące § 1 pkt 2-4 wchodzą w życie z dniem 1 lutego 2014 r.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Michał Lorenc
Michał Lorenc
/-/
Wójt Gminy Jednorożec