XML
92/2013

Zarządzenie Nr 92/2013
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 17 grudnia 2013 r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu

Na podst. art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. Nr 594 z późn. zm.) Wójt Gminy zarządza, co następuje:
 


§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik
do zarządzenia nr 32/2013 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 17 kwietnia 2013 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu (zm. zarządzeniem nr 82/2013
z dn. 15.11.2013)  wprowadza się następujące zmiany:
 

1)        w § 17 ust 1 pkt 3 lit e otrzymuje brzmienie:

 

          „e) stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
* dział wodociągów i kanalizacji:
-          konserwator wodociągu wiejskiego i oczyszczalni ścieków – 1 etat,
-          konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
 

*   dział transportu:

 

-            mechanik samochodowy – 1 etat,
-            kierowca samochodu osobowego – 1 etat,
-            kierowca autobusu – 1 etat,
-            kierowca samochodu ciężarowego – 2 etaty,
* inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
* opiekun dzieci i młodzieży – 1 etat,
* kierowca-konserwator OSP – 2,35 etatu,
 

* robotnik gospodarczy – 4 etaty,

 

 

* sprzątaczka – 2 etaty.”;

 

2)        w ust 1 § 17 dodaje się pkt 8, który otrzymuje brzmienie: „Samodzielne Stanowisko Pracy Sekretarka, które przy oznakowaniu spraw używa symbolu SOS”.
 

3)        w § 26 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

 

 

„5. Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy do Spraw Organizacyjnych
i Kadr należy:

 

1)     gospodarowanie funduszem płac Urzędu;
2)     prowadzenie spraw naboru pracowników na stanowiska urzędnicze, służby przygotowawczej, egzaminów końcowych i okresowych ocen pracowników;
3)     prowadzenie dokumentacji akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników, gminnych jednostek organizacyjnych;
4)     terminowe wystawianie skierowań na badania oraz organizowanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
5)     ewidencjonowanie czasu pracy i sporządzanie planów urlopów pracowników;
6)     prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
7)     prowadzenie i udostępnianie zbioru Zarządzeń Wójta;
8)     prowadzenie rejestru upoważnień i rejestru pełnomocnictw;
9)     prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
10)prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
11)kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych pracowników;
 
12)przyjmowanie i poświadczanie zeznań świadków celem potwierdzenia określonych stanów prawnych zatrudnienia itp. – na wniosek obywateli;
13)obsługa administracyjna Komisji Świadczeń Socjalnych;
14)ewidencjonowanie materiałów niejawnych;
15)ścisła współpraca z GZUK w zakresie organizacji nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne na rzecz Gminy Jednorożec dla osób skierowanych przez sąd do ich odbycia;
16)współpraca z sądami w zakresie udzielania informacji dotyczących wykonania prac,
o których mowa w pkt 15;
17)wydawanie wszystkim zainteresowanym, włącznie z byłymi pracownikami Spółdzielni Usług Rolniczych w Jednorożcu niezbędnych dokumentów i zaświadczeń na podstawie przekazanej Gminie Jednorożec przez Spółdzielnię dokumentacji,
18)prowadzenie obsługi kadrowej GZKiS.
 

 

 

4)        w § 26 dodaje się ust. 8 w brzmieniu:
 

 „8. Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy sekretarki należy:

 

1)   zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
2)   obsługa sekretariatu kierownictwa Urzędu, w szczególności prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta funkcji reprezentacyjnych,
3)   nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji;
4)   prowadzenie spraw kancelaryjnych i obsługa sekretariatu Urzędu;
5)   przyjmowanie i rozdział oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej do Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnego Zespołu Kultury i Sportu, Rady Gminy i Komisji Gminy Jednorożec i wychodzącej, także w wersji elektronicznej;
6)   udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowania ich do właściwych stanowisk pracy;
7)   zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej i faksowej Urzędu i GZKiS;
8)   zapewnienie sprawnej obsługi poczty mailowej gminy (gmina@jednorozec.pl)
i skrzynki podawczej e-PUAP;
9)   współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych przy wykonywaniu całości spraw związanych ze stosowaniem instrukcji kancelaryjnej,
10)    współpraca z urzędem pocztowym w zakresie korespondencji przychodzącej
i wychodzącej,
11)    przekazywanie pism wg właściwości miejscowej i rzeczowej - mylnie skierowanych do Urzędu Gminy;
12)    prowadzenie spraw skierowań pracowników Urzędu i GZKiS oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych na szkolenia i kursy;
13)    zapewnienie pieczęci i pieczątek dla potrzeb Urzędu;
14)    dbanie o estetykę w budynku Urzędu i jego otoczenie, w tym podejmowanie działań oszczędnościowych dotyczących obniżania kosztów funkcjonowania Urzędu,
15)    prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
16)    prowadzenie biblioteki zakładowej;
17)    wywieszanie na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy ogłoszeń i informacji  oraz czuwanie nad ich aktualnością.”;
 
 
 
 
 
 

5)        załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.

 

 
§ 2.
 

1.        Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

 

 

2.        Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr do:

 

1)   zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem,
2)   powiadomienia wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy o zmianach Regulaminu.
 
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 stycznia 2014 r., a postanowienia dotyczące § 1 pkt 2-4 wchodzą w życie z dniem 1 lutego 2014 r.
 
 

 

Wójt Gminy Jednorożec

 

 

 

 

    /-/ Michał Lorenc

 

 

                                                                                                                                        Michał Lorenc
 

 

           /-/

 
                                                                                                                             Wójt Gminy Jednorożec

 

 

 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu Plik pdf 95.13 KB
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2013-12-17
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2014-01-17 14:02