Zarządzenie Nr 109/2014
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 27 listopada 2014 roku
w sprawie powołania Komisji do odbioru prac związanych z realizacją zadania
pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Jednorożec w roku 2014”
Stosownie do przepisów art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm./ zarządza się, co następuje:
§ 1.
Do odbioru prac polegających na zapakowaniu, zważeniu, załadunku, transporcie i utylizacji odpadów zawierających azbest o kodzie 170605, pochodzących z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Jednorożec w ramach zadania pn.: „Usuwanie
i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Jednorożec w roku 2014” dofinansowanego przez WFOŚiGW w Warszawie i NFOŚiGW w Warszawie, powołuje się Komisję
w następującym składzie:
1. Krzysztof Grabowski – Przewodniczący Komisji
2. Cezary Świderski – Z-ca Przewodniczącego Komisji
3. Krzysztof Nizielski – Członek Komisji.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Michał Lorenc /-/
Wójt Gminy Jednorożec
|