XML
36/2015

Zarządzenie Nr 36 /2015
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 7 kwietnia 2015 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci i pieczątek w Urzędzie Gminy w Jednorożcu.

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.594 z późn. zm. ) oraz § 25 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1955 roku w sprawie tablic i pieczęci urzędowych (Dz.U. z 1955 r., Nr 47 poz.316 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
 

§ 1.

Powołuję stałą Komisję do likwidacji pieczątek i pieczęci w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, w składzie:

1. Aldona Michalska - Przewodnicząca Komisji,
2. Marta Piotrak – Członek Komisji,
3. Anna Krzykowska – Członek Komisji.

 

§ 2.



1.Likwidacji podlegają pieczątki i pieczęcie w przypadku:
1) zdezaktualizowania, zużycia, zniszczenia i uszkodzenia lub innej utraty przydatności
pieczątek i pieczęci,
2) zniesienia jednostki organizacyjnej,
3) zmiany przepisów uprawniających do używania pieczątek i pieczęci.
2. Zobowiązuje się członków Komisji do właściwej , dokładnej i rzetelnej likwidacji pieczątek i
pieczęci.
3. Likwidacja pieczątek następuje poprzez ich fizyczne zniszczenie, uniemożliwiające ich
identyfikację i użycie.
4. Pieczęcie urzędowe, które nie mogą być używane z jakiegokolwiek powodu, w
szczególności z powodów określonych w ust.1, Komisja w celu ich likwidacji przekazuje do Mennicy Państwowej w trybie określonym dla ich zamawiania.
5. W przypadku sprawnego mechanizmu obudowy pieczątki, Komisja przekazuje go
pracownikowi odpowiedzialnemu za prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci w Urzędzie Gminy w Jednorożcu do ponownego wykorzystania.
6. Komisja sporządza protokół z likwidacji pieczątek i pieczęci według wzoru stanowiącego
załącznik do niniejszego zarządzenia.
7. Protokół z likwidacji pieczątek i pieczęci jest podstawą do wykreślenia pieczątek lub
pieczęci z rejestru przez pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie ewidencji
pieczątek i pieczęci w Urzędzie Gminy w Jednorożcu.
8. Wykaz likwidowanych pieczątek i pieczęci odnotowuje się w rejestrze likwidowanych
pieczątek i pieczęci wskazując w nim datę likwidacji, wykaz odcisków likwidowanych
pieczątek i pieczęci oraz podpisy Komisji.
9. Protokół , o którym mowa w ust. 6 i rejestr , o którym mowa w ust. 8 przechowywany jest
przez pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci w
Urzędzie Gminy w Jednorożcu.

 

§ 3.

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

 

§ 4.

 


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia .

 

Wójt Gminy
Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel
 

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2015-04-07
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2015-04-07 14:27