Zarządzenie Nr 6/2013
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 21 stycznia 2013 r.
w sprawie opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie zbierania unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu Gminy Jednorożec.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), art. 4 ust 1 pkt. 2 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 45 poz. 236 z późn. zm.), oraz w związku z § 1. Uchwały Nr XVIII/99/2012 Rady Gminy Jednorożec z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie zbierania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu Gminy Jednorożec, zarządza się co następuje:
§1.
Zatwierdza się opłatę miesięczną ponoszoną przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie zbierania i unieszkodliwiania niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu gminy Jednorożec, w wysokości:
1) 10,00 zł z VAT za jednorazowy odbiór odpadów z jednego pojemnika MGB-120
o pojemności 120 litrów;
2) 93,00 zł z VAT jednorazowy odbiór odpadów z jednego pojemnika MGB-1100
o pojemności 1100 litrów.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Rozwoju i Infrastruktury oraz Kierownikowi Referatu Finansów i Budżetu.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2013 roku.