XML
59A/2013

ZARZĄDZENIE NR 59A/2013
WÓJTA GMINY JEDNOROŻEC
z dnia 5 sierpnia 2013 r.
w sprawie powołania Komisji Powypadkowej w celu ustalenia przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy w Urzędzie Gminy w Jednorożcu

Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz.594), § 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca
2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy ( Dz. U. z 2009 r.
Nr 105 poz. 870) zarządzam, co następuje:
 

§ 1.
Powołuję zespół powypadkowy w składzie: 
1)      Przewodniczący: Małgorzata Suchowiecka – specjalista ds. BHP
2)      Członek: Barbara Załęska – Inspektor ds. organizacyjnych i kadr 
do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy w Urzędzie Gminy w Jednorożcu jakiego doznał pracownik ………………………., na podstawie jego zgłoszenia z dnia 02.08.2013 r. 
 
§ 2.
Komisja jest zobowiązana do sporządzania dokumentacji powypadkowej. 
 
 § 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
 
     Michał Lorenc
/-/
Wójt Gminy Jednorożec

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2013-08-05
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2013-08-22 09:01