§ 1.1. Do przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości stanowiących własność
Gminy Jednorożec z zachowaniem procedur przewidzianych rozporządzeniem Rady Ministrów z
dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań
na zbycie nieruchomości (Dz.U. z 2014 r. ,poz.1490). zwanego dalej rozporządzeniem” i uchwałą
Nr XXXII/159/06 Rady Gminy Jednorożec z dnia 9 lutego 2006 r. w sprawie określenia zasad ,
zbycia i obciążenia nieruchomości oraz ich wydzierżawiania i najmu na okres dłuższy niż 3 lata,
powołuje się następujące osoby do pracy w ramach Komisji Przetargowej, zwanej dalej „Komisją”
- Magdalenę Bakuła
Kierownika Zespołu Inwestycji i Rozwoju - na Przewodniczącego Komisji
- Krzysztofa Nizielskiego
inspektora w Zespole Inwestycji i Rozwoju - na Wiceprzewodniczącego Komisji
- Martę Piotrak
inspektora w Zespole Inwestycji i Rozwoju - na członka Komisji
- Iwonę Więcek
Kierownika Gminnego Zespołu Usług Komunalnych - na członka Komisji
- Barbarę Krysiak
Sekretarza Gminy - na członka Komisji
- kierownika gminnej jednostki organizacyjnej
w której zarządzie znajduje się nieruchomość - na członka Komisji
- Komisja w poszczególnych przetargach lub rokowaniach pracuje w składzie co najmniej
3-osobowym, w tym Przewodniczący Komisji i pracownik odpowiedzialny merytorycznie za prowadzenie spraw gospodarki nieruchomościami, z wyjątkiem określonym w ust.4 .
- Imienny skład Komisji, wyznacza każdorazowo Wójt Gminy, na wniosek Przewodniczącego Komisji.
- W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji, obrady Komisji prowadzi Wiceprzewodniczący, a w razie nieobecności także Wiceprzewodniczącego – pracownik odpowiedzialny merytorycznie za prowadzenie spraw gospodarki nieruchomościami.
§ 2. Pracą Komisji Przetargowej ,zwanej dalej „Komisją ‘’, kieruje Przewodniczący Komisji.
§ 3. Członek Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Jednorożec może brać udział w przetargach jako
obserwator.
§ 4.1. Przewodniczący Komisji w szczególności:
- zwołuje i organizuje obrady Komisji;
- przewodniczy obradom Komisji;
- otwiera przetarg, przekazując uczestnikom przetargu – w zależności od trybu przetargu –informacje, o których mowa w § 14 ust 1 i 2 rozporządzenia lub w § 16 pkt 1-3 i 8-10 rozporządzenia;
- otwiera rokowania, przekazując uczestnikom rokowań informacje, o których mowa w § 25 ust.1 pkt 1-4 i 9-11 rozporządzenia;
- zamyka przetarg ustny i ogłasza imię i nazwisko, albo adres lub firmę osoby która wygrała przetarg lub w przypadku przetargu pisemnego zawiadamia na piśmie uczestników przetargu o wyniku przetargu. W przypadku rokowań zamyka rokowania i zawiadamia ustnie jej uczestników o wyniku rokowań;
- sporządza w trzech egzemplarzach protokół z przeprowadzonego przetargu, zawierający informacje, o których mowa w § 10 ust.1 rozporządzenia lub protokół rokowań;
- podpisuje protokół z przeprowadzonego przetargu lub rokowań wraz z pozostałymi członkami Komisji i osobą wyłonioną z przetargu jako nabywca nieruchomości.
- Pracownik odpowiedzialny merytorycznie za prowadzenie spraw gospodarki nieruchomościami ściśle współpracuje z Przewodniczącym Komisji ora z instruuje członków komisji o wymogach przepisów dotyczących przeprowadzania przetargów lub rokowań na zbycie nieruchomości.
§ 5.Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 6.Traci moc. Zarządzenie nr 7/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 28 stycznia 2015 r. sprawie
powołania komisji przetargowej do przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie
nieruchomości.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na stronie internetowej www.bip.jednorozec.pl.
`
Wójt Gminy
Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel