Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1930, 2445) poniżej przedstawiam informacje dotyczące
- podstawowej kwoty dotacji, o której mowa w art. 12 ustawy
oraz
- statystycznej liczby dzieci, uczniów, wychowanków, o której mowa w art. 11 ustawy.
Typ i rodzaj placówki |
Podstawowa kwota dotacji |
Statystyczna liczba uczniów |
Przedszkola |
10 306,02 zł |
143 |
Aktualizacje podstawowej kwoty dotacji oraz statystycznej liczby uczniów dokonywane będą w ustawowych terminach.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Łukaszewski Wojciech | 2022-05-11 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2022-05-11 12:59:58 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2023-05-11 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2022-04-26 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-04-26 13:01:24 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-04-26 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Jesionek Marcin | 2022-04-11 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-04-11 14:14:37 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-04-11 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2022-03-28 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-03-28 14:34:58 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-04-12 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Jesionek Marcin | 2022-03-22 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-03-22 13:45:26 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-03-22 |
|
|
Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego o zebraniu materiału dowodowego w sprawie ustalenia odszkodowania o nieuregulowanym stanie prawnym - dz. nr 51/2 o pow. 0,0031 ha w obrębie 0013 Olszewka.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2022-02-24 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2022-02-24 15:23:50 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2023-02-24 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2022-01-19 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-01-19 09:46:01 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-01-19 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2022-01-12 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-01-12 12:04:06 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-01-12 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Bakuła Magdalena | 2022-01-11 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-01-11 10:02:47 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-01-11 |
|
|
Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba uczniów na dzień 01.01.2022 r.
Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1930, 2445) poniżej przedstawiam informacje dotyczące
- podstawowej kwoty dotacji, o której mowa w art. 12 ustawy
oraz
- statystycznej liczby dzieci, uczniów, wychowanków, o której mowa w art. 11 ustawy.
Typ i rodzaj placówki
|
Podstawowa kwota dotacji
|
Statystyczna liczba dzieci
|
Przedszkola
|
9 246,41 zł
|
143
|
Jednocześnie informuję, że dotacja dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego jest obecnie naliczana wg stawek roku 2021. Jej korekta nastąpi po otrzymaniu „metryczki oświatowej”.
Aktualizacje podstawowej kwoty dotacji oraz statystycznej liczby uczniów dokonywane będą w ustawowych terminach.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Łukaszewski Wojciech | 2022-01-04 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2022-01-04 11:44:47 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2023-01-04 |
|
|
obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość położoną w powiecie przasnyskim, gmina Jednorożec w obrębie 0013 Olszewka, oznaczoną jako działka nr 41/4 o pow. 0,0048 ha nr SPN-O.7570.4.44.2021.MW z dnia 14.12.2021 r.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-12-15 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2021-12-15 11:46:16 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2022-12-15 |
|
|
O G Ł O S Z E N I E KONSULTACJE SPOŁECZNE 2021
projektu uchwały w sprawie:
ROCZNEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY SAMORZĄDU GMINY JEDNOROŻEC Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ PODMIOTAMI, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-12-03 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2021-12-03 15:24:52 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2022-12-03 |
|
|
na podstawie art. 27 ust. 8 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 13 października 1995 r. – Prawo łowieckie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1683, z późn. zm.) informuje o sporządzeniu projektu uchwały Sejmiku Województwa Mazowieckiego w sprawie podziału województwa mazowieckiego na obwody łowieckie oraz zaliczenia obwodów łowieckich do kategorii, o których mowa w art. 26a ust. 1 ustawy Prawo łowieckie, zwanego dalej „Projektem”, i rozpoczęciu konsultacji z właścicielami i użytkownikami wieczystymi nieruchomości objętych projektem uchwały.
KLIK
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-11-23 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2021-11-23 12:48:46 | Modyfikacja: | Krzysztof Nizielski | 2021-11-23 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2022-11-23 |
|
|
Jednorożec, dn. 16.11.2021 r.
ZAWIADOMIENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów uproszczonego planu urządzenia lasu niestanowiących własność Skarbu Państwa z terenu gminy Jednorożec
Na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U.
z 2021 r., poz. 1275) Wójt Gminy Jednorożec zawiadamia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów Uproszczonego Planu Urządzenia Lasów niestanowiących własność Skarbu Państwa z obrębów ewidencyjnych JEDNOROŻEC, ULATOWO-SŁABOGÓRA, LIPA, OBÓRKI, NAKIEŁ oraz BUDY RZĄDOWE i PRZYSIEKI w terminie od dnia 16 listopada
2021 r. do dnia 16 grudnia 2021 r., w siedzibie Urzędu Gminy w Jednorożcu, Referat Inwestycji i Rozwoju, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek - piątek 730 – 1530.
Jednocześnie Wójt Gminy Jednorożec informuje, że:
1. w okresie 30 dni od daty wyłożenia projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu do publicznego wglądu zainteresowani właściciele lasów mogą składać ewentualne zastrzeżenia i wnioski w sprawie planu urządzenia lasu (liczy się data wpływu pisma). Starosta wydaje decyzje w sprawie uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków (art. 21 ust. 5 ustawy). Uwagi należy składać na piśmie z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy,
2. dane w postaci map i rejestrów przygotowane zostały przez PODGiK Starostwa Powiatowego ze stanem na dzień 01.09.2021 r.,
3. wg zapisu art. 21 ust. 4 ustawy o lasach, dane zawarte w uproszczonym planie urządzenia lasów są podstawą naliczenia podatku leśnego,
4. poza użytkami Ls, nie były prowadzone prace na innych działkach oraz użytkach zalesionych,
5. nie ma możliwości usunięcia z projektów planów istniejących użytków leśnych (ewidencyjnych Ls),
6. obecność właścicieli lasów na wyłożeniach nie jest obowiązkowa.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Andrzej Iwulski
Wywieszono dnia………………….
Zdjęto dnia………………………..
Sporządziła:
Natalia Tworkowska (29) 751-70-39
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-11-16 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-11-16 15:07:25 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-11-16 |
|
|
Informacja Dyrektora Zarządu Zlewni w Dębem Państwowego Gospodarstwa Wodnego - Wody Polskie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód popłuczyn ze stacji uzdatniania wody dla ujęcia wody w miejscowości Małowidz, istniejącym wylotem do rowu melioracyjnego, na terenie działki nr ew. 471/5, obręb Małowidz, gmina Jednorożec, powiat przasnyski
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-11-08 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2021-11-08 13:06:38 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2022-11-08 |
|
|
GZO.4431.1.2021 Jednorożec, 29 października 2021 r.
OGŁOSZENIE
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2021 r.
oraz statystycznej liczby uczniów w przedszkolach
Na podstawie art. 46 ust 1 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1930), w wyniku aktualizacji dokonanej w miesiącu październiku 2020 r., według stanu na 30 września 2020 r., poniżej przedstawione są informacje o podstawowej kwocie dotacji oraz statystycznej liczbie uczniów.
-
Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli w 2021 r. obliczona na podstawie kwoty wydatków bieżących zaplanowanych na rok budżetowy na prowadzenie przez Gminę Jednorożec przedszkoli, według stanu na dzień 30 września 2021 r. wynosi – 7 606,12 zł (słownie: siedem tysięcy sześćset sześć złotych 12/100 złotych).
-
Statystyczna liczba uczniów w przedszkolach ustalona na podstawie danych z Systemu Informacji Oświatowej wynosi – 140,34.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Łukaszewski Wojciech | 2021-10-29 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-10-29 12:01:51 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2021-10-29 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-10-29 |
|
|
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodna, tj. odprowadzanie oczyszczonych ścieków komunalnych z usytuowanej dz. nr ew. 1494/1 obr Jednorożec oczyszczalni ścieków , istniejącym wylotem do urządzenia wodnego - kanału R-25 i dalej do rzeki Orzyc.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-10-15 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2021-10-27 09:39:29 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2022-10-27 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Jesionek Marcin | 2021-10-19 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-10-12 10:05:49 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2021-10-28 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-11-02 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Nizielski Krzysztof | 2021-10-05 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2021-10-05 11:20:33 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2022-10-05 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Jesionek Marcin | 2021-08-31 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-09-06 09:01:03 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2021-09-06 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-09-20 |
|
|
Jednorożec, dnia 05.08.2021 r.
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Jednorożec
o zawieszeniu postępowania w sprawie wznowienia postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.741) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.735) – dalej K.p.a
zawiadamiam
że dnia 05.08.2021 r. zostało zawieszone postępowanie administracyjne w sprawie wznowienia postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego na budowę stacji bazowej telefonii komórkowej PLAY nr PRS4413B wraz z wewnętrzną linią zasilającą na terenie działki ewidencyjnej nr 262/3, położonej w miejscowości Małowidz, gmina Jednorożec. Postanowienie zostało zawieszone do czasu zakończenia postępowania prowadzonego przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Ostrołęce
w związku ze skargą wniesioną przez mieszkańca wsi Małowidz.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony, o uprawnieniach z art.10 K.p.a. polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania,
w tym do składania wniosków dowodowych.
Możliwość zapoznania się z dokumentacją postępowania w celu ewentualnego wniesienia uwag i wniosków istnieje w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, pokój nr 13, w godzinach 7:30 – 15:30.
Zgodnie z art.49 K.p.a. zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 13.07.2021 r.
POUCZENIE:
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r .poz.741. - wyciąg)
Art.53 ust.1. O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się
w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego zawiadamia się na piśmie.
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.735 -wyciąg)
Art.49.§ 1.Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia,
w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.§ 2. Dzień, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej
Wójt Gminy Jednorożec
Zamieszczono w BIP (-) Krzysztof Andrzej Iwulski
dnia 05.08.2021 r.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-08-05 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-08-05 10:36:09 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-08-05 |
|
|
-
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1 lub § 3 lub § 6 lub § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2017 r. poz. 1597 z późn. zm.).
-
Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. poz. 1587 z późn. zm.), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
-
uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
-
życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
-
oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
– imię (imiona) i nazwisko,
– datę i miejsce urodzenia,
– obywatelstwo,
– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
-
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
-
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,
z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego
z zakresu zarządzania oświatą,
-
w przypadku cudzoziemca - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
-
poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku kierowniczym,
-
oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 tj.),
-
oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2141) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
-
poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
-
poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
-
w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz. 4), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych
i korzysta z pełni praw publicznych.
3. Oferty należy składać w terminie 15 dni od ukazania się ogłoszenia:
-
na stronie internetowej Urzędu Gminy w Jednorożcu - www.jednorozec.pl,
-
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jednorożcu - http://bip.jednorozec.pl/,
-
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Zespołu Oświaty w Jednorożcu - gzojednorozec.nbip.pl,
na adres: Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 13, 06-323 Jednorożec, w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu i adresem mailowym oraz z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Jednorożcu”.
4. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Na żądanie organu prowadzącego – Gminy Jednorożec, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. d-g, l i m.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Jednorożec.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W RAMACH KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JEDNOROŻCU
Zgodnie z art, 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 13, 06-323 Jednorożec.
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych, Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Administratora Danych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem email iod@jednorozec.pl.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, zgodnie z przepisami prawa, które określa ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo Oświatowe (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1148 z poźn. zm) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z w/w przepisów jest niezbędne i jest warunkiem dopuszczenia do uczestnictwa w konkursie na stanowisko dyrektora w/w szkoły.
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Jednorożec.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły także przez okres 2 miesięcy po zakończeniu konkursu. W przypadku, gdy w wyniku konkursu nie zostanie Pani/Pan wyłoniony, jako kandydat na stanowisko dyrektora szkoły to dane po upływie 2 miesięcy zostaną zniszczone, a w przypadku, gdy zostanie Pani/Panu powierzone stanowisko dyrektora dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres wynikający z rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, tj. przez okres 5 lat,
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
-
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawę zgody przed jej cofnięciem.
-
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt. rozporządzenia.
-
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia/wzięcia udziału w postępowaniu konkursowym mającym na celu wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora szkoły.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-07-13 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-07-13 13:22:16 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-07-13 |
|
|
Działając na podstawie art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.741) oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.735) – dalej K.p.a
zawiadamiam
że dnia 13.07.2021 r. zostało wznowione postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego na budowę stacji bazowej telefonii komórkowej PLAY nr PRS4413B wraz z wewnętrzną linią zasilającą na terenie działki ewidencyjnej nr 262/3, położonej w miejscowości Małowidz, gmina Jednorożec.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony, o uprawnieniach z art.10 K.p.a. polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania,
w tym do składania wniosków dowodowych.
Możliwość zapoznania się z dokumentacją postępowania w celu ewentualnego wniesienia uwag i wniosków istnieje w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, pokój nr 13,
w godzinach 7:30 – 15:30.
Zgodnie z art.49 K.p.a. zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 13.07.2021 r.
POUCZENIE:
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r .poz.741. - wyciąg)
Art.53 ust.1. O wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się
w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego zawiadamia się na piśmie.
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.735 -wyciąg)
Art.49.§ 1.Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia,
w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.§ 2. Dzień, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej
Zamieszczono w BIP Wójt Gminy Jednorożec
dnia 13.07.2021 r. (-) Krzysztof Andrzej Iwulski
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-07-13 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-07-13 09:56:21 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2021-07-13 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-07-13 |
|
|
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Wójt Gminy Jednorożec
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA
Zespołu Placówek Oświatowych w Jednorożcu
ul. Odrodzenia 13, 06-323 Jednorożec
-
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1 lub § 3 lub § 6 lub § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. poz. 1597 oraz z 2019 r. poz. 1661).
-
Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. poz. 1587 oraz z 2019 r. poz. 1634), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
-
uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
-
życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
-
oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
– imię (imiona) i nazwisko,
– datę i miejsce urodzenia,
– obywatelstwo,
– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
-
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
-
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,
z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego
z zakresu zarządzania oświatą,
-
w przypadku cudzoziemca - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
-
poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
na stanowisku kierowniczym,
-
oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 tj.),
-
oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2141) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
-
poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
-
poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
-
w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz. 4), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych
i korzysta z pełni praw publicznych.
3. Oferty należy składać w terminie 15 dni od ukazania się ogłoszenia:
-
na stronie internetowej Urzędu Gminy w Jednorożcu - www.jednorozec.pl,
-
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jednorożcu - http://bip.jednorozec.pl/,
-
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Zespołu Oświaty w Jednorożcu - gzojednorozec.nbip.pl,
na adres: Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 13, 06-323 Jednorożec, w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu i adresem mailowym oraz z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Jednorożcu”.
4. Nie dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej.
Na żądanie organu prowadzącego – Gminy Jednorożec, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. d-g, l i m.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Jednorożec.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W RAMACH KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA ZESPOŁU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JEDNOROŻCU
Zgodnie z art, 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 13, 06-323 Jednorożec.
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych, Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Administratora Danych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem email iod@jednorozec.pl.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, zgodnie z przepisami prawa, które określa ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo Oświatowe (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1148 z poźn. zm) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z w/w przepisów jest niezbędne i jest warunkiem dopuszczenia do uczestnictwa w konkursie na stanowisko dyrektora w/w szkoły.
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Jednorożec.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły także przez okres 2 miesięcy po zakończeniu konkursu. W przypadku, gdy w wyniku konkursu nie zostanie Pani/Pan wyłoniony, jako kandydat na stanowisko dyrektora szkoły to dane po upływie 2 miesięcy zostaną zniszczone, a w przypadku, gdy zostanie Pani/Panu powierzone stanowisko dyrektora dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres wynikający z rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, tj. przez okres 5 lat,
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
-
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawę zgody przed jej cofnięciem.
-
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt. rozporządzenia.
-
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia/wzięcia udziału w postępowaniu konkursowym mającym na celu wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora szkoły.
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-06-15 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-06-15 13:00:35 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-06-15 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Jesionek Marcin | 2021-06-09 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-06-14 11:53:23 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2022-06-14 |
|
|
Jednorożec, dn. 11.05.2021 r.
ZIR.603.2.2021
INFORMACJA WÓJTA GMINY JEDNOROŻEC
W związku z pismem Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, Wójt Gminy Jednorożec informuje, że na podstawie art. 112 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, na gruntach leśnych, nieleśnych i wodach wszystkich form własności na terenie całego kraju, w roku 2021 roku, będą prowadzone prace obserwacyjno-pomiarowe w ramach kolejnego cyklu (lata 2020-2021) Monitoringu gatunków i siedlisk przyrodniczych realizowanego w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska (PMŚ) na zlecenie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska (GIOŚ).
Zakres monitoringu gatunków i siedlisk przyrodniczych objętych umowami wraz z liczbą przewidzianych do monitoringu stanowisk dostępny jest pod adresem: http://siedliska.gios.gov.pl/pl/monitoring/zakres/2020-2021. Natomiast lista stanowisk zaplanowanych do monitorowania w latach 2020-2021 wraz z przybliżoną lokalizacją dostępna jest na stronie: http://siedliska.gios.gov.pl/pl/monitoring/lokalizacja-stanowisk.
Szczegółowych informacji o lokalizacji stanowisk wskazanych do monitoringu
w poszczególnych umowach może udzielić p. Iwona Müller, i.muller@gios.gov.pl,
tel. 22 574 27 07 – monitoring siedlisk przyrodniczych.
W związku z realizacją wyżej wymienionych zadań informuję właściwe służby oraz właścicieli lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa o pracach związanych
z wykonywaniem prac w ramach Państwowego Monitoringu Środowiska, w celu umożliwienia osobom upoważnionym przez poszczególnych Wykonawców do wykonania obserwacji
i pomiarów na stałych powierzchniach obserwacyjnych. Proszę również o życzliwe potraktowanie i udzielenie ewentualnej pomocy wykonawcom monitoringu, w tym związanych z otrzymaniem zezwoleń niezbędnych do przeprowadzenia badań monitoringowych.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Andrzej Iwulski
Załącznik:
-
Dane siedliska przyrodniczego objętego pracami obserwacyjno-pomiarowymi.
Otrzymują:
-
Nadleśnictwo Parciaki
-
P. Marzena Wilga – Sołtys sołectwa Dynak
-
tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Jednorożcu / BIP Urzędu Gminy
-
a/a.
Sporządziła: Natalia Tworkowska
tel. (29) 751-70-39
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2021-05-11 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2021-05-11 14:12:23 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2021-05-11 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2027-05-13 |
|
|
GZO.4431.5.2019 Jednorożec, 30 października 2019 r.
OGŁOSZENIE
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2019 r.
oraz statystycznej liczby uczniów w przedszkolach
Na podstawie art. 45 ust 1. ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2203 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec ogłasza, że w wyniku aktualizacji dokonanej w miesiącu październiku 2019 r.:
-
Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli w 2019 r. obliczona na podstawie kwoty wydatków bieżących zaplanowanych na rok budżetowy na prowadzenie przez Gminę Jednorożec przedszkoli, według stanu na dzień 30.09.2019 r. wynosi – 8 436,10 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta trzydzieści sześć złotych 10/100).
-
Statystyczna liczba uczniów w przedszkolach ustalona na podstawie danych z systemu informacji oświatowej wynosi – 137,33.
Wójt Gminy Jednorożec
(-) Krzysztof Andrzej Iwulski
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Łukaszewski Wojciech | 2019-11-18 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2019-11-18 11:49:48 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2019-11-18 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2033-09-23 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2019-01-02 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2019-01-02 13:58:25 | Modyfikacja: | Marcin Jesionek | 2019-01-02 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2036-11-27 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Iwulski Krzysztof Andrzej | 2018-12-10 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2018-12-10 13:46:24 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2032-12-02 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Jesionek Marcin | 2018-05-24 | Publikujący: | Jesionek Marcin | 2018-05-24 15:11:45 | Data wygaśnięcia: | Jesionek Marcin | 2039-12-31 |
|
|
Podmiot publikujący | Urząd Gminy w Jednorożcu |
Wytworzył: | Bakuła Magdalena | 2017-10-02 | Publikujący: | Nizielski Krzysztof | 2017-10-02 13:55:09 | Data wygaśnięcia: | Nizielski Krzysztof | 2023-12-16 |
|
|
|