Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Zmiana dla przetargu: Zapytanie ofertowe na zakup materiałów biurowych

Treść zmiany
Data: 2014-02-03 14:35:43Zmiany dokonał: Administrator BIP

Jednorożec dnia 03.02.2014 r

 

 Nr SOC.2602.1.2014

 
 
 Związku z oszacowaniem wartości zakupów materiałów biurowych oraz wyborem dostawcy w/w artykułów w   roku 2014 zwracamy się z prośbą o określenie cen netto oraz brutto wraz z podsumowaniem ogólnej wartości wym. artykułów w w/w załączniku materiałowym
 
Załączniki prosimy odesłać lub złożyć osobiście do dnia 11.02.2014 r do godz. 10-tej.
 
W załączeniu:
 
1. Wykaz materiałów biurowych, art. do faksu, komputerów i innych na 2014 r.

 



Informacja dot. oferty na zakup materiałow biurowych

[ powrót ]
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


zamknij
Zamknij plakat
Wygenerowano: 02 grudnia 2021r. 18:59:14
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.