Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wójt

 

 

Funkcję Wójta sprawuje mgr inż. Krzysztof Nizielski
Pokój Nr 9A tel.: (29) 751 70 30
fax: (29) 751 70 31
e-mail: wojt@jednorozec.pl
 



Przyjmuje interesantów: w każdy poniedziałek w godz. od 8.00 – 16.00
W sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek od 8.00 – 16.00
Tryb wcześniejszego umawiania spotkań z Wójtem:
- tel: - sekretariat Nr (29) 751 70 30
- fax i e-mail - j.w.
- listownie na adres: Urząd Gminy w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec

Wójt Gminy - wykonuje zadania wynikające z ustawy o samorządzie gminnym oraz z innych przepisów określających status wójta.

Kompetencje i zadania Wójta:

1) wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
2) realizuje politykę kadrową i podejmuje czynności z zakresu prawa pracy,
3) ustala regulamin organizacyjny Urzędu,
4) kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz,
5) składa oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Gminy,
6) prowadzi negocjacje w sprawach Gminy,
7) określa sposób wykonywania uchwał Rady,
8) wykonuje uchwały Rady, w tym uchwałę budżetową,
9) załatwia interpelacje radnych,
10) gospodaruje mieniem komunalnym,
11) wydaje decyzje administracyjne w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
12) upoważnia pracowników Urzędu do wydawania decyzji, o których mowa w pkt. 11,
13) udziela pełnomocnictw w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
14) podejmuje czynności w sprawach nie cierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego,
15) wykonuje zadania Szefa Obrony Cywilnej Gminy oraz kieruje wykonywaniem zadań obronnych,
16) opracowuje plan operacyjny ochrony przed powodzią oraz ogłasza i odwołuje pogotowie i alarm przeciwpowodziowy,
17) jest administratorem danych osobowych w Urzędzie,
18) wyznacza administratora bezpieczeństwa informacji,
19) dokonuje analizy oświadczeń majątkowych,
20) jest Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego,
21) powołuje pełnomocnika ochrony informacji niejawnych,
22) ma prawo wglądu w dokumenty sołectw oraz wstępu do pomieszczeń i budynków należących do sołectw,
23) sprawuje bezpośredni nadzór nad zapewnieniem:
a) realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
b) organizacji wewnętrznej Urzędu,
c) właściwej realizacji zadań realizowanych przez Sekretarza, Skarbnika, Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, kierowników referatu/zespołu, samodzielnych stanowisk pracy Urzędu Gminy, dyrektorów szkół i przedszkola dla których organem prowadzącym jest Gmina, dyrektora GZO, dyrektora GBP, kierownika OPS,
d) kontroli Urzędu oraz realizacji wniosków pokontrolnych,
e) realizacji wniosków pokontrolnych kontroli wewnętrznej,
f) opracowywania projektu budżetu i jego realizacji,
g) bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrony przeciwpożarowej, obronności,
h) przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie,
i) bezpieczeństwa i higieny pracy.
 

 

Podmiot publikujący
WytworzyłMarcin Jesionek - Adminstrator BIP2018-11-19 00:00
Publikujący Marcin Jesionek - Administrator BIP 2018-12-12 14:17
Modyfikacja Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2024-05-30 18:34
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 22 grudnia 2024r. 08:49:04
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.