Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Samodzielne Stanowisko Pracy do Spraw Organizacyjnych i Kadr

Podinspektor ds. organizacyjnych i kadr
mgr Katarzyna Barłożek-Tworkowska - zastępstwo mgr Beata Jaguszewska
pokój nr 1A (parter)
tel. (29) 751 70 30 lub (29) 751 83 92 wew. 50
e-mail: k.barlozek@jednorozec.pl
 

Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy do Spraw Organizacyjnych
i Kadr
należy:

1) gospodarowanie funduszem płac Urzędu;
2) prowadzenie spraw naboru pracowników na stanowiska urzędnicze, służby przygotowawczej, egzaminów końcowych i okresowych ocen pracowników;
3) prowadzenie dokumentacji akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników, gminnych jednostek organizacyjnych;
4) terminowe wystawianie skierowań na badania oraz organizowanie szkoleń
w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
5) ewidencjonowanie czasu pracy i sporządzanie planów urlopów pracowników;
6) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
7) prowadzenie i udostępnianie zbioru Zarządzeń Wójta;
8) prowadzenie rejestru upoważnień i rejestru pełnomocnictw;
9) prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
10) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
11) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych pracowników;
12) przyjmowanie i poświadczanie zeznań świadków celem potwierdzenia określonych stanów prawnych zatrudnienia itp. – na wniosek obywateli;
13) obsługa administracyjna Komisji Świadczeń Socjalnych;
14) ewidencjonowanie materiałów niejawnych;
15) ścisła współpraca z GZUK w zakresie organizacji nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne na rzecz Gminy Jednorożec dla osób skierowanych przez sąd do ich odbycia;
16) współpraca z sądami w zakresie udzielania informacji dotyczących wykonania prac,
o których mowa w pkt 15;
17) wydawanie wszystkim zainteresowanym, włącznie z byłymi pracownikami Spółdzielni Usług Rolniczych w Jednorożcu niezbędnych dokumentów i zaświadczeń na podstawie przekazanej Gminie Jednorożec przez Spółdzielnię dokumentacji;
18) prowadzenie obsługi kadrowej Gminnej Biblioteki Publicznej;
19) obsługa kancelaryjno - biurowa Rady i jej Komisji;
20) nadzór nad wykonywaniem uchwał organów Gminy;
21) prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i opinii komisji Rady, wniosków
i interpelacji radnych oraz nadzór nad terminowością załatwiania wniosków komisji oraz wniosków i interpelacji radnych;
22) prowadzenie i udostępnianie zbioru uchwał Rady Gminy;
23) prowadzenie spraw skarg i wniosków wpływających do Rady Gminy;
24) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem referendów;
25) prowadzanie spraw związanych z wyborami na ławników sądowych.
 

Podmiot publikujący
WytworzyłKrzysztof Nizielski - Administrator BIP2008-08-08 00:00
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2024-10-01 09:55
Modyfikacja Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2020-04-15 19:23
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 13:42:51
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.