Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Samodzielne Stanowisko Pracy do Spraw Organizacyjnych i Kadr oraz obsługi Rady Gminy

Podinspektor ds. organizacyjnych i kadr
mgr Katarzyna Barłożek-Tworkowska - zastępstwo mgr Wioletta Grabowska
pokój nr 1A (parter)
tel. (29) 751 70 30 lub (29) 751 83 92 wew. 50
e-mail: k.barlozek@jednorozec.pl
 

Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy do Spraw Organizacyjnych i Kadr oraz obsługi Rady Gminy należy:

  1. gospodarowanie funduszem płac Urzędu;
  2. prowadzenie spraw naboru pracowników na stanowiska urzędnicze, służby przygotowawczej, egzaminów końcowych i okresowych ocen pracowników;
  3. prowadzenie dokumentacji akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników, gminnych jednostek organizacyjnych
  4. terminowe wystawianie skierowań na badania oraz organizowanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  5. ewidencjonowanie czasu pracy i sporządzanie planów urlopów pracowników;
  6. opracowywanie upoważnień i pełnomocnictw jak również ich aktualizacja;
  7. prowadzenie rejestru upoważnień i rejestru pełnomocnictw;
  8. prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
  9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
  10. kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych pracowników;
  11. przyjmowanie i poświadczanie zeznań świadków celem potwierdzenia określonych stanów prawnych zatrudnienia itp. – na wniosek obywateli;
  12. ścisła współpraca z GZUK w zakresie organizacji nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne na rzecz Gminy Jednorożec dla osób skierowanych przez sąd do ich odbycia;
  13. współpraca z sądami w zakresie udzielania informacji dotyczących wykonania prac,
    o których mowa w pkt 12;
  14. prowadzenie obsługi kadrowej Gminnej Biblioteki Publicznej;
  15. Obsługa kancelaryjno - biurowa Rady i jej Komisji;
  16. Opracowywanie propozycji do planów pracy komisji i sesji Rady Gminy oraz Wójta Gminy;
  17. Zapewnienie terminowego przygotowania materiałów wynikających z planu pracy Komisji Rady Gminy oraz Wójta Gminy - współdziałanie w tym zakresie z pracownikami Urzędu
    i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych;
  18. Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów pracy komisji Rady i Wójta Gminy;
  19. Prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i opinii komisji Rady, wniosków i interpelacji radnych oraz nadzór nad terminowością załatwiania wniosków komisji oraz wniosków
    i interpelacji radnych;
  20. Niezwłoczne przekazywanie uchwał i wyciągów z protokołów z posiedzeń komisji Rady
    i sesji dla osób, zobowiązanych do ich realizacji, w tym zakresie współpraca z pracownikami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi, instytucją kultury w celu zapewnieniu terminowego wykonania uchwał Rady Gminy, wniosków i opinii komisji Rady
  21. Prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków wpływających do Rady Gminy;
  22. Prowadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Rady i Komisji;
  23. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem referendów;
  24. Prowadzenie spraw związanych z wyborami na ławników sądowych;
  25. Realizacja zadań wynikających z przepisów prawa dotycząca petycji składanych do Wójta Gminy;
  26.  Realizacja zadań wynikających z przepisów prawa dotycząca petycji składanych do Rady Gminy.
  27. Sporządzanie projektów porządku dziennego obrad komisji i sesji Rady oraz ich protokołowanie;
  28. Zapewnienie terminowego przygotowania materiałów wynikających z planu pracy Komisji Rady Gminy oraz Wójta Gminy - współdziałanie w tym zakresie z pracownikami Urzędu
    i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych;
  29. Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów pracy komisji Rady i Wójta Gminy;
  30. Prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i opinii komisji Rady, wniosków i interpelacji radnych oraz nadzór nad terminowością załatwiania wniosków komisji oraz wniosków
    i interpelacji radnych;
  31. Nadzór nad niezwłocznym przekazywaniem przez pracowników do informatyka uchwał publikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz zamieszczanych na stronie BIP;
  32. Ścisła współpraca ze stanowiskiem informatyka w zakresie przekazywania materiałów
    i informacji z zakresu działania Rady Gminy celem ich zamieszczenia na stronie BIP Gminy Jednorożec;
  33. Przekazywanie zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i ustawą o ogłaszaniu aktów normatywnych uchwał organów gminy do Wojewody i Regionalnej Izb Obrachunkowej;
  34. Współpraca z Skarbnikiem Gminy w zakresie pozyskiwania informacji o przekazaniu uchwał w sprawach finansowych do Regionalnej Izby Obrachunkowej.
Podmiot publikujący
WytworzyłKrzysztof Nizielski - Administrator BIP2008-08-08 00:00
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2024-10-01 09:55
Modyfikacja Marcin Jesionek - Administrator BIP 2021-05-11 08:41
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 13:37:58
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.