MENU GŁÓWNE
RADA GMINY
WÓJT GMINY
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
URZĄD GMINY
WYBORY
TABLICA OGŁOSZEŃ
ZAMIERZENIA I PROGRAMY
INFORMACJE O STANIE SAMORZĄDU
PODATKI I OPŁATY LOKALNE
KONTA BANKOWE
GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
SOŁECTWA
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
OCHRONA ŚRODOWISKA
PRZEJRZYSTA GMINA
DOST. DO INF. PUBLICZNEJ
BIP
PPWOW
POLSKA CYFROWA
System Informacji Przestrzennej
Jesteś tutaj:
Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności i Dowodów Osobistych
Funkcję Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego pełni Wójt Gminy Jednorożec.
Zastępca Kierownika USC
mgr Agata Berg
pokój nr 1 (parter)
tel. (29) 751 70 30 wew. 35 lub (29) 751 70 35
e-mail: a.berg@jednorozec.pl
Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych należy:
prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego;
prowadzenie spraw wynikających z przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
prowadzenie ewidencji ludności;
współdziałanie z urzędami stanu cywilnego, komórkami organizacyjnymi urzędów gmin
i miast właściwymi w sprawach ewidencji ludności i organami do spraw statystyki publicznej;
i miast właściwymi w sprawach ewidencji ludności i organami do spraw statystyki publicznej;
prowadzenie spraw meldunkowych i zmiany imion i nazwisk;
eliminacja przypadków niedopełniania obowiązku meldunkowego oraz powadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wymeldowania przy współpracy z sołtysami
i policją;
i policją;
prowadzenie spraw dotyczących wydawania dokumentów tożsamości;
sporządzanie spisu wyborców i prowadzenie innych prac na rzecz wyborów przewidzianych prawem wyborczym;
prowadzenie spraw nadawania medali i odznaczeń;
organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego;
<span ,"sans-serif";"="">11) prowadzenie dokumentacji z przyjmowanych ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.