MENU GŁÓWNE
RADA GMINY
WÓJT GMINY
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
URZĄD GMINY
WYBORY
TABLICA OGŁOSZEŃ
ZAMIERZENIA I PROGRAMY
INFORMACJE O STANIE SAMORZĄDU
PODATKI I OPŁATY LOKALNE
KONTA BANKOWE
GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
SOŁECTWA
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
OCHRONA ŚRODOWISKA
PRZEJRZYSTA GMINA
DOST. DO INF. PUBLICZNEJ
BIP
PPWOW
POLSKA CYFROWA
System Informacji Przestrzennej
Jesteś tutaj:
Samodzielne Stanowisko Pracy Sekretarka
mgr Anna Krzykowska zastępstwo mgr Agnieszka Zduniak
pokój nr 9 (piętro)
tel. (29) 751 83 92 lub centrala: (29) 751 70 30
e-mail: a.krzykowska@jednorozec.pl
pokój nr 9 (piętro)
tel. (29) 751 70 30tel. (29) 751 83 92 lub centrala: (29) 751 70 30e-mail: a.zduniak@jednorozec.pl
Do zakresu działania Samodzielnego Stanowiska Pracy sekretarki należy:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
- obsługa sekretariatu kierownictwa Urzędu, w szczególności prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta funkcji reprezentacyjnych,
- nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji;
- prowadzenie spraw kancelaryjnych i obsługa sekretariatu Urzędu;
- przyjmowanie i rozdział oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej do Urzędu Gminy w Jednorożcu, Rady Gminy i Komisji Gminy Jednorożec i wychodzącej, także w wersji elektronicznej;
- udzielanie informacji klientom Urzędu, a w razie potrzeby kierowania ich do właściwych stanowisk pracy;
- zapewnienie sprawnej obsługi telefonicznej i faksowej Urzędu;
- zapewnienie sprawnej obsługi poczty mailowej gminy (gmina@jednorozec.pl) i skrzynki podawczej e-PUAP;
- współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych przy wykonywaniu całości spraw związanych ze stosowaniem instrukcji kancelaryjnej;
- współpraca z urzędem pocztowym w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
-
przekazywanie pism wg właściwości miejscowej i rzeczowej - mylnie skierowanych
do Urzędu Gminy; - prowadzenie spraw skierowań pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych na szkolenia i kursy;
- zapewnienie pieczęci i pieczątek dla potrzeb Urzędu;
- dbanie o estetykę w budynku Urzędu i jego otoczenie, w tym podejmowanie działań oszczędnościowych dotyczących obniżania kosztów funkcjonowania Urzędu;
- prowadzenie rejestrów i ewidencji, o których mowa w Regulaminie Pracy;
- prowadzenie biblioteki zakładowej;
- wywieszanie na tablicy ogłoszeń/drzwiach wejściowych do budynku lub w innych miejscach budynku Urzędu Gminy ogłoszeń i informacji oraz czuwanie nad ich aktualnością;
- prowadzenie i udostępnianie zbioru zarządzeń Wójta;
- prowadzenie rejestru instytucji kultury i sporządzanie z niego odpisów;
- prowadzenie rejestru informacji publicznej, koordynacja i nadzór nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na zapytania o informację publiczną,
- prowadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Urzędzie oraz gminnych jednostek organizacyjnych oraz książki kontroli zewnętrznych,
- realizacja zadań wynikających z przepisów prawa dotyczących petycji składanych do Wójta Gminy,
- prenumerata czasopism, zakup publikacji i w tym zakresie współpraca z Sekretarzem Gminy.