Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Od:

 

Funkcję  Sekretarz Gminy Jednorożec sprawuje mgr Lilla Zabielska

Pokój Nr 9B
Tel.: (29) 751-70-30 wew. 34 lub (29) 751-70-34;
e-mail: sekretarz@jednorozec.pl
fax: (029) 75 170 31
 

Przyjmuje interesantów codziennie w godz. pracy Urzędu Gminy (od 7.30 – 15.30).
W sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek od 08.00 – 16.00


Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy:
1. opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnia go w razie potrzeby;
2. opracowuje zakresy czynności dla kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy;
3. sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie;
4. nadzoruje prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz funduszem płac Urzędu;
5. nadzoruje sprawy osobowe kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
6. rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami;
7. dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników;
8. prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu;
9. nadzoruje planowanie kosztów utrzymania Urzędu i realizację wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie;
10. nadzoruje sprawy utrzymania budynku Urzędu i jego otoczenie;
11. wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Wójta;
12. współpracuje z Radą i jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji;
13. nadzoruje prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
14. prowadzi książkę kontroli;
15. nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady;
16. prowadzi sprawy gminy powierzone przez Wójta;
17. przygotowuje projekty publicznych ogłoszeń i koordynuje sprawy naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
18. przygotowuje propozycje szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę, w tym prowadzi sprawy skierowań do służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego służbę;
19. przygotowuje propozycje rozwiązań przeprowadzania okresowych ocen pracowników, w tym prowadzi sprawy dokonywania okresowych ocen pracowników;
20. przygotowuje propozycje regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu;
21. przygotowuje propozycje maksymalnych miesięcznych wynagrodzeń kierowników i zastępców kierowników gminnych jednostek i zakładów budżetowych.

Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłKrzysztof Nizielski - Administrator BIP2008-08-08
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2008-08-08 09:09
Modyfikacja Marcin Jesionek - Administrator BIP 2024-08-21 11:29
Ostatnio dodane
Aktualności
data dodania: 2024-10-22
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2018-01-15
data dodania: 2018-01-04
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2017-12-29
Przetargi
Wyniki przetargów
data dodania: 2010-07-19
Treści
data dodania: 2024-12-30
Newsletter
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 30 grudnia 2024r. 18:05:04
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.