Jesteś tutaj:
93/2017
Zarządzenie Nr 93 /2017
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 29 grudnia 2017 r.
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 29 grudnia 2017 r.
Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego Zarządzeniami: nr 103/2015 z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r., nr 49/2016 z dnia 1 lipca 2016 r., nr 55/2016 z dnia 25 lipca 2016 r., nr 64/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 r., nr 72/2016 z 15 września 2016 r., nr 28/2017 z dnia 29 marca 2017 r., nr 66/2017 z dnia 19 września 2017 r., nr 69/2017 z dnia 29 września 2017 r., nr 76/2017 z dnia 31 października 2017 r.), wprowadza się następujące zmiany:
§2.
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
- kierowca autobusu – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
§ 3
W rozdziale VI Zadania i kompetencje poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w § 26 w ust. 3 dodaje się pkt 49 o niniejszym brzmieniu:
„49) Realizacja zadań związanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO):
§ 4
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia
§ 5.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2018 r.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego Zarządzeniami: nr 103/2015 z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r., nr 49/2016 z dnia 1 lipca 2016 r., nr 55/2016 z dnia 25 lipca 2016 r., nr 64/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 r., nr 72/2016 z 15 września 2016 r., nr 28/2017 z dnia 29 marca 2017 r., nr 66/2017 z dnia 19 września 2017 r., nr 69/2017 z dnia 29 września 2017 r., nr 76/2017 z dnia 31 października 2017 r.), wprowadza się następujące zmiany:
§2.
- W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu § 17 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
- kierownik Zespołu,
- stanowisko prac ds. egzekucji należności komunalnych i zasobów komunalnych,
- stanowisko pracy ds. rozliczeń opłat komunalnych,
- stanowisko pracy ds. rozliczeń finansowych,
- stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
- stanowisko pracy ds. ochrony danych osobowych, informatyki i infrastruktury,
- stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
- pomoc administracyjna ds. komunalnych,
- dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
- dział transportu:
- kierowca autobusu – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
- inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
- opiekunka dzieci w drodze do szkoły - 1 etat,
- robotnik gospodarczy – 4 etaty, 4 etaty doraźnie
- rzemieślnik wykwalifikowany-elektromonter – 1 etat,
- sprzątaczka – 2 etaty,
- pomoc administracyjna ds. obsługi administracyjnej – doraźnie.”
§ 3
W rozdziale VI Zadania i kompetencje poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w § 26 w ust. 3 dodaje się pkt 49 o niniejszym brzmieniu:
„49) Realizacja zadań związanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO):
- Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
- monitorowanie przestrzegania rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;
- udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 RODO;
- współpraca z organem nadzorczym;
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;
- pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO.
- prowadzenie rejestru czynności lub rejestru kategorii czynności.”
§ 4
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia
§ 5.
- Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
- Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr oraz obsługi Rady Gminy do zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2018 r.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel
/-/ Krzysztof Stancel
Załączniki:
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar |
---|---|---|
Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu | 197.91 KB |
Ostatnio dodane
Aktualności
data dodania: 2024-10-08
data dodania: 2024-10-08
data dodania: 2024-10-07
data dodania: 2024-09-27
data dodania: 2024-08-20
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2018-01-15
data dodania: 2018-01-04
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2017-12-29
Przetargi
data dodania: 2023-07-04
data dodania: 2023-06-21
data dodania: 2023-05-15
data dodania: 2023-05-12
data dodania: 2023-05-12
Wyniki przetargów
data dodania: 2010-07-19
data dodania: 2010-06-14
data dodania: 2010-02-19
data dodania: 2010-03-09
data dodania: 2009-11-17
Treści
data dodania: 2024-10-08
data dodania: 2024-10-07
data dodania: 2024-10-07
data dodania: 2024-10-03
data dodania: 2024-10-02