Zarządzenie Nr 67 /2015
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 5 sierpnia 2015 r.
zmieniające w sprawie zasad i trybu postępowania w zakresie udzielania zamówień publicznych których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
§ 1.
Dokonuje się zmiany Zarządzenia Nr 61/2014 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 30 czerwca 2014 r. w sprawie zasad i trybu postępowania w zakresie udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w załączniku nr 2 do zarządzenia nr 61/2014 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 30 czerwca 2014 roku zmienionym zarządzeniem nr 8/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 28 stycznia 2015 roku oraz zarządzeniem Nr 15/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 lutego 2015 r. - Powoływanie Komisji Przetargowej oraz Regulamin Pracy Komisji w części I. Powołanie Komisji Przetargowej
§ 1 otrzymuje brzmienie :
„ §1-
Do przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne powołuje się następujące osoby do pracy w ramach Komisji Przetargowej, zwanej dalej "Komisją"
1) Krzysztofa Grabowskiego - na Przewodniczącego Komisji
inspektora w Zespole Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy
2) Martę Piotrak - na Wiceprzewodniczącego Komisji
inspektora w Zespole Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy
3) Krzysztofa Nizielskiego - Sekretarza Komisji
p.o. Kierownika Zespołu Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Gminy
4) Cezarego Świderskiego - na członka Komisji
podinspektora w Gminnym Zespole Usług Komunalnych w Urzędzie Gminy
5) Barbarę Płoską - na członka Komisji
inspektora w Urzędzie Gminy
6) Jarosława Nizielskiego - na członka Komisji
inspektora w Gminnym Zespole Usług Komunalnych w Urzędzie Gminy
7) Dariusza Wilgę - na członka Komisji
p.o. Kierownika Gminnego Zespołu Usług Komunalnych w Urzędzie Gminy
8) Barbarę Krysiak - na członka Komisji
Sekretarza Gminy
9) Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych - na członków Komisji ".
§2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Przetargowej oraz Sekretarzowi Gminy.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.