Zarządzenie Nr 90/2015
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 15 października 2015 r.
w sprawie powołania Komisji do odbioru prac związanych z realizacją zadania
pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Jednorożec
w roku 2015”
Stosownie do przepisów art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1515/ zarządza się, co następuje:
§ 1.
Do odbioru prac polegających na zapakowaniu, zważeniu, załadunku, transporcie i utylizacji odpadów zawierających azbest o kodzie 17 06 05* pochodzących z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Jednorożec, w ramach zadania pn.: „Usuwanie
i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Jednorożec w roku 2015” dofinansowanego przez WFOŚiGW w Warszawie, powołuje się Komisję w następującym składzie:
1. Cezary Świderski – Przewodniczący Komisji
2. Krzysztof Grabowski – Z-ca Przewodniczącego Komisji
3. Krzysztof Nizielski – Członek Komisji.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.