Jesteś tutaj:
55/2016
Zarządzenie Nr 55/2016
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 25 lipca 2016 r.
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 25 lipca 2016 r.
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r.,poz. 446) Wójt Gminy zarządza, co następuje:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik
do zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego
zarządzeniem nr 103/2015 Wójta Gminy z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20
kwietnia 2016 r., nr 49 z dnia 1 lipca 2016 r.) wprowadza się następujące zmiany :
,,3. Do zakresu działania Gminnego Zespołu Usług Komunalnych należy:
Wójta Gminy dotyczących m.in. odbioru odpadów komunalnych, określania zasad
gospodarki odpadami na terenie Gminy, utrzymania czystości i porządku w gminie, zasad
udostępniania sprzętu budowlanego, maszyn komunalnych i samochodu osobowego
będących na wyposażeniu Urzędu Gminy w Jednorożcu;
27) prowadzenie spraw wydawania warunków technicznych na wykonanie przyłącza
wodociągowego i kanalizacyjnego i ich odbioru;
28) egzekwowanie obowiązku przyłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej;
29) zapewnienie prawidłowego stanu technicznego gminnych obiektów i urządzeń
infrastruktury technicznej, w szczególności dokonywanie przeglądów stanu urządzeń
i obiektów i prowadzenie książki obiektów oraz prowadzenie analizy potrzeb remontowych
i utrzymaniowych obiektów i urządzeń;
30) bieżące zagospodarowanie i utrzymanie przestrzeni publicznych gminy w należytym
porządku oraz tworzenie terenów zieleni;
31) administrowanie gospodarką wodno – ściekową:
wykonywanych w zakresie gospodarki komunalnej;
33) bezpośredni nadzór i kontrola nad osobami skierowanymi przez sąd celem odbycia prac
społecznych na rzecz Gminy Jednorożec i ścisła współpraca ze stanowiskiem
ds. organizacyjnych i kadr w zakresie przekazywania informacji na temat wykonania prac
przez ww. osoby;
34) przygotowywania projektów aktów prawnych regulujących wysokość stawek i opłat usług
komunalnych (woda, ścieki, odpady) oraz mieszkaniowych gminy i dziennej opłaty
targowej;
35) przygotowywanie zasad polityki lokalowej na terenie Gminy;
36) przygotowywanie umów z dostawcami odpadów, odbiorcami wody i najemcami lokali;
37) rozliczanie i kontrola prawidłowości przekazywania przez inkasentów należności
budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej;
38) stosowanie ulg i umorzeń należności budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej
i mieszkaniowej, w tym prowadzenie spraw udzielania pomocy publicznej przedsiębiorcom;
39) windykacja należności budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej
i mieszkaniowej;
40) sporządzanie analiz budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej i mieszkaniowej;
41) prowadzenie spraw odcięć wody w stosunku do dłużników opłaty za wodę oraz poboru
kar z tytułu nielegalnego poboru wody i usuwania odpadów;
42)prowadzenie spraw związanych z organizowaniem robót publicznych, robót
interwencyjnych i prac społecznie użytecznych stosownie do ustawy o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
43) nadzór nad właściwą realizacją systemem gospodarczym planu remontów i modernizacji
obiektów gminnych oraz planów remontów i modernizacji dróg gminnych, kształtowaniem
i tworzeniem terenów zielonych na terenie gminy;
44) remont infrastruktury drogowej (drogi, chodniki itp.).
45) realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska, w szczególności:
ł) prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji o udzielonych i cofniętych
zezwoleniach;
m) wnioskowanie o wymierzanie kar pieniężnych za naruszanie wymagań ochrony środowiska;
n) bieżące śledzenie możliwości pozyskania środków pomocowych UE i innych dostępnych
funduszy krajowych i zagranicznych z zakresu ochrony środowiska;
46) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
w tym:
a) wnioskowaniem o przeznaczenie gruntów na cele nierolnicze i nieleśne,
48) realizacja zadań wynikających z ustawy o lasach;
49) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych oraz Zarządzenia
Wójta w tej sprawie na zajmowanym stanowisku;
50) realizacja zadań wynikających z odrębnych przepisów dotyczących obrony cywilnej,
akcji kurierskiej, gotowości obronnej państwa oraz w czasie kryzysu i wojny;
51) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i
krzewów;
52) sprawy energetyki w tym, planowania zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz
- analizowanie kosztów i opisywanie, co do oceny merytorycznej faktur;
53) realizacja spraw dotyczących form ochrony przyrody;
54) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, w szczególności
czasowym lub stałym odebraniem właścicielowi zwierząt w przypadku znęcania się nad
nim oraz wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną;
55) obsługa kancelaryjno - biurowa Rady i jej Komisji;
56) opracowywanie propozycji do planów pracy komisji i sesji Rady Gminy oraz Wójta
Gminy;
55) sporządzanie projektów porządku dziennego obrad komisji i sesji Rady oraz ich
protokołowanie;
56) zapewnienie terminowego przygotowania materiałów wynikających z planu pracy
Komisji Rady Gminy oraz Wójta Gminy - współdziałanie w tym zakresie z
pracownikami Urzędu i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych;
57) sporządzanie sprawozdań z realizacji planów pracy komisji Rady i Wójta Gminy;
58) prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i opinii komisji Rady, wniosków i
interpelacji radnych oraz nadzór nad terminowością załatwiania wniosków komisji
oraz wniosków i interpelacji radnych;
59) współdziałanie z pracownikami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w
zapewnieniu terminowego wykonania uchwał Rady Gminy, wniosków i opinii komisji
Rady oraz interpelacji i zapytań Radnych, a także ich rejestrowanie;
60) nadzór nad niezwłocznym przekazywaniem przez pracowników do informatyka
uchwał publikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego
oraz zamieszczanych na stronie BIP;
61) niezwłoczne przekazywanie uchwał i wyciągów z protokołów z posiedzeń sesji
oraz komisji Rady dla osób zobowiązanych do ich realizacji;
62) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Gminy;
63) prowadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Rady i Komisji;
64) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem referendów;
65) ścisła współpraca ze stanowiskiem informatyka w zakresie przekazywania
materiałów i informacji z zakresu działania Rady Gminy celem ich zamieszczenia
na stronie BIP Gminy Jednorożec;
66) przekazywanie zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i ustawą o ogłaszaniu
aktów normatywnych uchwał organów gminy do Wojewody i Regionalnej Izb
Obrachunkowej w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Gminy.”
§ 2. 1.Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
2. Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr do zapoznania się
wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel
do zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego
zarządzeniem nr 103/2015 Wójta Gminy z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20
kwietnia 2016 r., nr 49 z dnia 1 lipca 2016 r.) wprowadza się następujące zmiany :
- W rozdziale VI Zadania i kompetencje poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu w § 26 ust.3 otrzymuje brzmienie:
,,3. Do zakresu działania Gminnego Zespołu Usług Komunalnych należy:
- zapewnienie bieżącego i właściwego zaspokajania potrzeb ludności w zakresie usług komunalnych;
- eksploatacja oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania obiektów i urządzeń komunalnych;
- przygotowywanie okresowych analiz potrzeb oraz planów remontów obiektów gminnych wynikających ze stanu technicznego obiektów i urządzeń mienia gminnego
- realizacja uchwały w sprawie wieloletniego programu gospodarowania zasobami mieszkaniowymi;
- utrzymanie oraz zapewnienie prawidłowego stanu technicznego gminnych obiektów
i urządzeń użyteczności publicznej, obiektów administracyjnych Gminy oraz lokali mieszkalnych i użytkowych; - zabezpieczenie odpowiedniej jakości wody pitnej dla mieszkańców;
- likwidacja dzikich wysypisk śmieci oraz utrzymanie i zabezpieczenie byłego gminnego wysypiska odpadów komunalnych;
- eksploatacja i utrzymanie targowisk i miejsc targowych oraz pobór opłat targowych na terenie gminy i nadzór nad pracą osób pobierających opłatę;
- przygotowywanie kalkulacji kosztów funkcjonowania obiektów i urządzeń gospodarki komunalnej;
- utrzymanie i pielęgnacja zieleni;
- utrzymanie miejsc pamięci narodowej;
- kontrola przestrzegania przepisów dotyczących utrzymania czystości i porządku
w gminie; - zabezpieczenie oświetlenia ulic, w tym konserwacja i rozliczanie zużycia energii elektrycznej;
- wykonywanie remontów, konserwacji i utrzymanie dróg gminnych, włącznie z zimowym utrzymaniem, a także utrzymanie czystości dróg gminnych (i powiatowych), ulic oraz placów na terenie gminy;
- zabezpieczenie drożności sieci kanalizacji deszczowych;
- prowadzenie w ramach porozumienia ze Starostwem Powiatowym w Przasnyszu nadzoru nad konserwacją urządzeń melioracji wodnych szczegółowych;
- zapewnienie drożności rowów i przepustów na terenie nieruchomości gminnych, w tym organizowanie i nadzór nad wykonywaniem przez pracowników fizycznych robót zapewniających drożność rowów melioracyjnych, mostów;
- prowadzenie gospodarki samochodowej i sprzętu budowlanego będącego na stanie Urzędu Gminy, w tym zaopatrywanie i rozliczanie zużycia paliw, naprawy samochodów
i sprzętu oraz ich rozliczanie, wykonywanie usług transportowych; - składanie wniosków do Zespołu Inwestycji i Rozwoju celem dokonania niezbędnych zakupów powyżej 30.000 EURO;
- rozpoznanie rynku dostawców materiałów, robót i wybór najkorzystniejszej oferty oraz przygotowywanie zleceń wychodzących celem zapewnienia niezbędnych zakupów do realizacji zadań przez GZUK;
- w zakresie Ochotniczej Straży Pożarnej:
- nadzór nad zapewnieniem gotowości bojowej ochotniczych straży pożarnych, w tym zabezpieczeniem zaopatrzenia w paliwo, rozliczaniem i pełnieniem nadzoru nad prowadzeniem gospodarki materiałowej przez OSP, naliczaniem ekwiwalentów, ubezpieczeniami,
- przygotowanie, realizacja i rozliczanie inwestycji obiektów i zakupów OSP realizowanych bez udziału środków pozabudżetowych i w tym zakresie współpraca
z kierownikiem Referatu Finansów i Budżetu, - przygotowywanie niezbędnych wniosków dot. pozyskania funduszy na realizację zadań
i rozwój OSP zgodnie z wytycznymi danego programu, przygotowywanie dokumentacji, realizacja oraz rozliczanie finansowe inwestycji w trybie i na zasadach ustalonym przez dysponenta środków, w tym współpraca z Referatem Finansów i Budżetu w zakresie terminowego przepływu środków (dot. wniosków składanych na realizację małych inwestycji – remonty obiektów straży pożarnych – oraz wszelkich zakupów na rzecz OSP typu: zakup samochodów, sprzętu przeciwpożarowego), - przygotowywanie wniosków dot. pozyskania funduszy na zakup umundurowania dla OSP.
- realizacja przepisów gminnych dotyczących opieki nad bezdomnymi zwierzętami;
- zapewnienia utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Jednorożec,
w szczególności:- utrzymanie czystości nieruchomości obiektów komunalnych, na drogach, ulicach
i chodnikach, przystankach PKS, rowach przydrożnych oraz miejscach pamięci narodowej oraz pozostałych gruntach będących w zasobach gminnych itp., - wykonywanie zadań prewencyjnych i kontrolnych na terenie gminy z zakresu porządku publicznego, wynikających z ustaw i przepisów gminnych,
- współdziałania w sytuacjach szczególnych z odpowiednimi służbami gminy, OSP
i policji w zakresie ratowania życia, zdrowia i mienia mieszkańców, usuwaniu awarii
i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zdarzeń, - współdziałania z innymi służbami w utrzymaniu porządku i czystości na terenie gminy, w tym także z organizatorami zgromadzeń i imprez przygotowywanych przez gminne jednostki organizacyjne.
- utrzymanie czystości nieruchomości obiektów komunalnych, na drogach, ulicach
- planowanie i znakowanie ulic, placów i miejscowości odpowiednimi znakami/witaczami/ tablicami informacyjnymi na terenie gminy oraz zapewnienie odpowiedniego ich utrzymania – realizacja zarządzenia Wójta w tym zakresie;
- opiniowanie wojewódzkiego planu gospodarki odpadami,
- przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ich weryfikacja,
- w razie niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji wydawanie decyzji określającej wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w sprawach usunięcia odpadów,
- prowadzenie ewidencji odpadów,
- prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej gospodarki odpadami,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wójta Gminy dotyczących m.in. odbioru odpadów komunalnych, określania zasad
gospodarki odpadami na terenie Gminy, utrzymania czystości i porządku w gminie, zasad
udostępniania sprzętu budowlanego, maszyn komunalnych i samochodu osobowego
będących na wyposażeniu Urzędu Gminy w Jednorożcu;
27) prowadzenie spraw wydawania warunków technicznych na wykonanie przyłącza
wodociągowego i kanalizacyjnego i ich odbioru;
28) egzekwowanie obowiązku przyłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej;
29) zapewnienie prawidłowego stanu technicznego gminnych obiektów i urządzeń
infrastruktury technicznej, w szczególności dokonywanie przeglądów stanu urządzeń
i obiektów i prowadzenie książki obiektów oraz prowadzenie analizy potrzeb remontowych
i utrzymaniowych obiektów i urządzeń;
30) bieżące zagospodarowanie i utrzymanie przestrzeni publicznych gminy w należytym
porządku oraz tworzenie terenów zieleni;
31) administrowanie gospodarką wodno – ściekową:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie uzyskania pozwoleń wodno-prawnych,
- informowanie Starostwa Powiatowego oraz Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska o istotnych zmianach w gospodarce wodno-ściekowej,
- przygotowywanie w okresach półrocznych informacji o ilości wody podziemnej pobranej z poszczególnych ujęć wody oraz ilości i jakości ścieków oczyszczonych
i przekazywanie do Starostwa Powiatowego oraz Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska, - założenie i prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne (szamb) oraz ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków,
- przeprowadzanie kontroli zbiorników bezodpływowych, w tym sprawdzanie umów oraz rachunków potwierdzających wywóz nieczystości ciekłych.
wykonywanych w zakresie gospodarki komunalnej;
33) bezpośredni nadzór i kontrola nad osobami skierowanymi przez sąd celem odbycia prac
społecznych na rzecz Gminy Jednorożec i ścisła współpraca ze stanowiskiem
ds. organizacyjnych i kadr w zakresie przekazywania informacji na temat wykonania prac
przez ww. osoby;
34) przygotowywania projektów aktów prawnych regulujących wysokość stawek i opłat usług
komunalnych (woda, ścieki, odpady) oraz mieszkaniowych gminy i dziennej opłaty
targowej;
35) przygotowywanie zasad polityki lokalowej na terenie Gminy;
36) przygotowywanie umów z dostawcami odpadów, odbiorcami wody i najemcami lokali;
37) rozliczanie i kontrola prawidłowości przekazywania przez inkasentów należności
budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej;
38) stosowanie ulg i umorzeń należności budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej
i mieszkaniowej, w tym prowadzenie spraw udzielania pomocy publicznej przedsiębiorcom;
39) windykacja należności budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej
i mieszkaniowej;
40) sporządzanie analiz budżetowych dotyczących gospodarki komunalnej i mieszkaniowej;
41) prowadzenie spraw odcięć wody w stosunku do dłużników opłaty za wodę oraz poboru
kar z tytułu nielegalnego poboru wody i usuwania odpadów;
42)prowadzenie spraw związanych z organizowaniem robót publicznych, robót
interwencyjnych i prac społecznie użytecznych stosownie do ustawy o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
43) nadzór nad właściwą realizacją systemem gospodarczym planu remontów i modernizacji
obiektów gminnych oraz planów remontów i modernizacji dróg gminnych, kształtowaniem
i tworzeniem terenów zielonych na terenie gminy;
44) remont infrastruktury drogowej (drogi, chodniki itp.).
45) realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska, w szczególności:
- opracowywanie i aktualizacja gminnego programu ochrony środowiska w gminie oraz programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Jednorożec,
- opracowywanie programów zrównoważonego rozwoju w gminie (w tym zakresie współpraca z Kierownikiem Zespołu przy sporządzaniu studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), - ustalenie zadań i podejmowanie działań na rzecz zapewnienia warunków służących ochronie środowiska wynikających z zasady zrównoważonego rozwoju oraz przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenie Gminy,
- realizacja zadań związanych z usuwaniem azbestu oraz prowadzenie elektronicznej
- uzgadnianie projektów uchwał rady powiatu wyznaczających obszary ciche
w aglomeracji lub obszary ciche poza aglomeracją, - wnioskowanie o wymierzanie kar pieniężnych za naruszanie wymagań ochrony środowiska,
- realizacja zadań dotyczących udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie
w trybie i na zasadach przepisów dotyczących dostępu do informacji o środowisku
i jego ochronie oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym prowadzenie
z udziałem społeczeństwa postępowań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko, - ustalanie ograniczeń co do czasu pracy lub korzystania z urządzeń technicznych oraz środków transportu stwarzających dla środowiska uciążliwości z zakresu hałasu
i wibracji, - przygotowywanie projektów decyzji określających zakres i sposób wykonywania obowiązków dot. wymagań sanitarnych i ochrony środowiska,
- pozyskiwanie w terminie do 31 marca każdego roku informacji z gminnych jednostek organizacyjnych o dokonanych opłatach za korzystanie ze środowiska i kopii sprawozdań z tego zakresu oraz w ww. terminie naliczanie i - w zależności od potrzeb - przekazywanie ww. opłat ponoszonych przez Urząd Gminy;
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu środowiskowych uwarunkowań realizacji zgody na realizację przedsięwzięcia,
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: _@POCZ@__@KON@
- _@POCZ@__@KON@_1opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
- _@POCZ@_prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
ł) prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji o udzielonych i cofniętych
zezwoleniach;
m) wnioskowanie o wymierzanie kar pieniężnych za naruszanie wymagań ochrony środowiska;
n) bieżące śledzenie możliwości pozyskania środków pomocowych UE i innych dostępnych
funduszy krajowych i zagranicznych z zakresu ochrony środowiska;
46) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
w tym:
a) wnioskowaniem o przeznaczenie gruntów na cele nierolnicze i nieleśne,
- nakazywanie właścicielowi gruntów wykonania określonych zabiegów w przypadku degradacji gruntów oraz zlecaniem wykonania zastępczego na koszt właściciela gruntów,
- nakazywanie zniszczenia zasiewów o nieodpowiedniej zdrowotności,
- nakładanie opłat i innych należności w przypadku nieprzestrzegania przepisów ustawy,
- wydawanie opinii Wójta Gminy dla powiatu w sprawach rekultywacji
i zagospodarowania gruntów, - sporządzanie projektu programu rolniczego wykorzystania gruntów i przekładanie
go do wglądu publicznego, - wydawanie zaświadczeń o możliwości zalesienia gruntów rolnych oraz zalesienie gruntów innych niż rolne.
48) realizacja zadań wynikających z ustawy o lasach;
49) realizacja zadań z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych oraz Zarządzenia
Wójta w tej sprawie na zajmowanym stanowisku;
50) realizacja zadań wynikających z odrębnych przepisów dotyczących obrony cywilnej,
akcji kurierskiej, gotowości obronnej państwa oraz w czasie kryzysu i wojny;
51) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i
krzewów;
52) sprawy energetyki w tym, planowania zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz
- analizowanie kosztów i opisywanie, co do oceny merytorycznej faktur;
53) realizacja spraw dotyczących form ochrony przyrody;
54) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, w szczególności
czasowym lub stałym odebraniem właścicielowi zwierząt w przypadku znęcania się nad
nim oraz wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną;
55) obsługa kancelaryjno - biurowa Rady i jej Komisji;
56) opracowywanie propozycji do planów pracy komisji i sesji Rady Gminy oraz Wójta
Gminy;
55) sporządzanie projektów porządku dziennego obrad komisji i sesji Rady oraz ich
protokołowanie;
56) zapewnienie terminowego przygotowania materiałów wynikających z planu pracy
Komisji Rady Gminy oraz Wójta Gminy - współdziałanie w tym zakresie z
pracownikami Urzędu i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych;
57) sporządzanie sprawozdań z realizacji planów pracy komisji Rady i Wójta Gminy;
58) prowadzenie rejestru uchwał Rady, wniosków i opinii komisji Rady, wniosków i
interpelacji radnych oraz nadzór nad terminowością załatwiania wniosków komisji
oraz wniosków i interpelacji radnych;
59) współdziałanie z pracownikami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi w
zapewnieniu terminowego wykonania uchwał Rady Gminy, wniosków i opinii komisji
Rady oraz interpelacji i zapytań Radnych, a także ich rejestrowanie;
60) nadzór nad niezwłocznym przekazywaniem przez pracowników do informatyka
uchwał publikowanych w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego
oraz zamieszczanych na stronie BIP;
61) niezwłoczne przekazywanie uchwał i wyciągów z protokołów z posiedzeń sesji
oraz komisji Rady dla osób zobowiązanych do ich realizacji;
62) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Rady Gminy;
63) prowadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Rady i Komisji;
64) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzeniem referendów;
65) ścisła współpraca ze stanowiskiem informatyka w zakresie przekazywania
materiałów i informacji z zakresu działania Rady Gminy celem ich zamieszczenia
na stronie BIP Gminy Jednorożec;
66) przekazywanie zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i ustawą o ogłaszaniu
aktów normatywnych uchwał organów gminy do Wojewody i Regionalnej Izb
Obrachunkowej w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Gminy.”
§ 2. 1.Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
2. Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr do zapoznania się
wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel