Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
76/2016
Zarządzenie Nr  76/2016
Wójta Gminy Jednorożec  
z dnia 07 października 2016 r.
               
w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka  Pomocy Społecznej w Jednorożcu
 
        Na podstawie art.8 ust.2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r.  o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych  /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 800/ w związku z §  5 ust. 3 Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, Bibliotece Publicznej w Jednorożcu, Ośrodku Pomocy Społecznej w Jednorożcu (załącznik do zarządzenia nr 29/09 Wójta Gminy Jednorożec  z dnia 10 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§ 1.
1. Powołuję Komisję Świadczeń Socjalnych wspólną dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka  Pomocy Społecznej w Jednorożcu w następującym składzie :
   1) Pani Alicja Kamińska       –  przewodniczący  Komisji
   2) Pani Aldona Michalska   –  sekretarz Komisji
   3) Pani Eugenia Bonalska   –  członek Komisji
   4) Pani Agata Berg               –  członek Komisji
   5) Pan Jarosław Nizielski    –  członek Komisji
2. Uzupełnienie składu Komisji następuje w trybie i na zasadach właściwych dla powołania Komisji.
§ 2.
1.  Do zadań Komisji należy w szczególności:
-  opiniowanie wniosków o zapomogi losowe, materialne, zdrowotne;
-  opiniowanie wniosków o pożyczki na cele mieszkaniowe;
-  opiniowanie wniosków o dofinansowanie do wypoczynku;
-  opiniowanie pozostałych wniosków wynikających z Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń
    Socjalnych;
-  sporządzanie projektu rocznego planu rzeczowo-finansowego;
-  sporządzanie rocznych sprawozdań z pracy Komisji.
2. Komisja obraduje w składzie minimum 3 – osobowym. Sprawy rozstrzygane są  przez Komisję                   w głosowaniu jawnym,  zwykłą większością głosów.                                        
 § 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Socjalnej.
                                                                       
 
§ 5.
Traci moc  zarządzenie Nr 54/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 22 czerwca 2015 r. w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz  Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
                                                                                                                              Wójt Gminy Jednorożec
                                                                                                                    /-/ Krzysztof Stancel   
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2016-10-10 13:04
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2016-10-10 13:04
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 10:51:15
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.