MENU GŁÓWNE
              RADA GMINY
  WÓJT GMINY
  SYGNALIŚCI
  OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
  URZĄD GMINY
  WYBORY
  TABLICA OGŁOSZEŃ
  POMOC PRAWNA
  ZAMIERZENIA I PROGRAMY
  INFORMACJE O STANIE SAMORZĄDU
  PODATKI I OPŁATY LOKALNE
   KONTA BANKOWE
  GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
  SOŁECTWA
  ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
  OCHRONA ŚRODOWISKA
  PRZEJRZYSTA GMINA
  DOST. DO INF. PUBLICZNEJ
  BIP
  PPWOW
  POLSKA CYFROWA
  System Informacji Przestrzennej 
  
            Jesteś tutaj:            
          
          76/2016
  Zarządzenie Nr  76/2016
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 07 października 2016 r.
               
w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu
 
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 07 października 2016 r.
w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu
        Na podstawie art.8 ust.2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r.  o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych  /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 800/ w związku z §  5 ust. 3 Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, Bibliotece Publicznej w Jednorożcu, Ośrodku Pomocy Społecznej w Jednorożcu (załącznik do zarządzenia nr 29/09 Wójta Gminy Jednorożec  z dnia 10 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§ 1.
1. Powołuję Komisję Świadczeń Socjalnych wspólną dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka  Pomocy Społecznej w Jednorożcu w następującym składzie :1) Pani Alicja Kamińska – przewodniczący Komisji
2) Pani Aldona Michalska – sekretarz Komisji
3) Pani Eugenia Bonalska – członek Komisji
4) Pani Agata Berg – członek Komisji
5) Pan Jarosław Nizielski – członek Komisji
2. Uzupełnienie składu Komisji następuje w trybie i na zasadach właściwych dla powołania Komisji.
§ 2.
1.  Do zadań Komisji należy w szczególności:- opiniowanie wniosków o zapomogi losowe, materialne, zdrowotne;
- opiniowanie wniosków o pożyczki na cele mieszkaniowe;
- opiniowanie wniosków o dofinansowanie do wypoczynku;
- opiniowanie pozostałych wniosków wynikających z Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych;
- sporządzanie projektu rocznego planu rzeczowo-finansowego;
- sporządzanie rocznych sprawozdań z pracy Komisji.
2. Komisja obraduje w składzie minimum 3 – osobowym. Sprawy rozstrzygane są przez Komisję w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów.
 § 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Socjalnej.§ 5.
Traci moc  zarządzenie Nr 54/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 22 czerwca 2015 r. w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz  Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel











              
              
    
    
    
                    
                    ![[ X ]](/Layout/close-img.png)