MENU GŁÓWNE
RADA GMINY
WÓJT GMINY
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
URZĄD GMINY
WYBORY
TABLICA OGŁOSZEŃ
ZAMIERZENIA I PROGRAMY
INFORMACJE O STANIE SAMORZĄDU
PODATKI I OPŁATY LOKALNE
KONTA BANKOWE
GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
SOŁECTWA
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
OCHRONA ŚRODOWISKA
PRZEJRZYSTA GMINA
DOST. DO INF. PUBLICZNEJ
BIP
PPWOW
POLSKA CYFROWA
System Informacji Przestrzennej
Jesteś tutaj:
76/2016
Zarządzenie Nr 76/2016
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 07 października 2016 r.
w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 07 października 2016 r.
w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu
Na podstawie art.8 ust.2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 800/ w związku z § 5 ust. 3 Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Gminy w Jednorożcu, Bibliotece Publicznej w Jednorożcu, Ośrodku Pomocy Społecznej w Jednorożcu (załącznik do zarządzenia nr 29/09 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 10 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§ 1.
1. Powołuję Komisję Świadczeń Socjalnych wspólną dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu w następującym składzie :1) Pani Alicja Kamińska – przewodniczący Komisji
2) Pani Aldona Michalska – sekretarz Komisji
3) Pani Eugenia Bonalska – członek Komisji
4) Pani Agata Berg – członek Komisji
5) Pan Jarosław Nizielski – członek Komisji
2. Uzupełnienie składu Komisji następuje w trybie i na zasadach właściwych dla powołania Komisji.
§ 2.
1. Do zadań Komisji należy w szczególności:- opiniowanie wniosków o zapomogi losowe, materialne, zdrowotne;
- opiniowanie wniosków o pożyczki na cele mieszkaniowe;
- opiniowanie wniosków o dofinansowanie do wypoczynku;
- opiniowanie pozostałych wniosków wynikających z Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych;
- sporządzanie projektu rocznego planu rzeczowo-finansowego;
- sporządzanie rocznych sprawozdań z pracy Komisji.
2. Komisja obraduje w składzie minimum 3 – osobowym. Sprawy rozstrzygane są przez Komisję w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Socjalnej.§ 5.
Traci moc zarządzenie Nr 54/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 22 czerwca 2015 r. w sprawie powołania wspólnej Komisji Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Gminy w Jednorożcu, Gminnej Biblioteki Publicznej w Jednorożcu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jednorożcu.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel