Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
72/2016
Zarządzenie Nr 72 /2016
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 15 września 2016 r.
w sprawie zmiany „Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu”
 
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 446 ) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu stanowiącym załącznik   do zarządzenia Nr 29/2015 (z późn. zm.) Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. wprowadza się następujące zmiany:
  1. W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu § 17 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„§ 17 ust. 1 pkt 3 Gminny Zespół Usług Komunalnych, który przy oznakowaniu spraw używa symbolu ZUK, w skład którego wchodzą:
  1. kierownik Zespołu,
  2. stanowisko prac ds. egzekucji należności komunalnych i melioracji,
  3. stanowisko pracy ds. rozliczeń opłat komunalnych,
  4. stanowisko pracy ds. rozliczeń finansowych,
  5. stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
  6. stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
  • pomoc administracyjna ds. komunalnych,
  • dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego i oczyszczalni ścieków – 1 etat,
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
  • dział transportu:
- mechanik samochodowy – 1 etat,
- kierowca autobusu – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
  • inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
  • opiekunka dzieci w drodze do szkoły - 1 etat,
  • kierowca – konserwator OSP – 2,35 etatu,
  • robotnik gospodarczy – 6 etatów,
  • rzemieślnik wykwalifikowany-elektromonter – 1 etat,
  • sprzątaczka – 2 etaty,
  • pomoc administracyjna ds. obsługi administracyjnej – doraźnie”.
 
     2.W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu w § 17 ust. 1 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
    „§ 17 ust. 1 pkt 9 Doradca Wójta (DOW)”.
    3.W rozdziale VI Zadania i kompetencje poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu   w § 26 dodaje się ustęp 9 w brzmieniu:
  „§ 26 ust. 9. Do zadań i kompetencji Doradcy Wójta Gminy Jednorożec należy                                w szczególności:
1) opracowywanie projektów strategii działania i wdrażanie rozwiązań systemowych służących optymalizacji realizacji zadań publicznych Gminy;
   2) sporządzanie opinii i doradztwo w zakresie projektów aktów prawnych opracowywanych przez komórki organizacyjne Urzędu Gminy i gminne jednostki organizacyjne;
  3) opracowanie założeń i koordynacja jednolitej polityki informacyjnej urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych;
   4) monitorowanie zagrożeń i opracowywanie działań naprawczych w procesie wykonywania zadań publicznych Gminy;
  5) opracowywanie i przedkładanie Wójtowi Gminy Jednorożec analiz i ekspertyz oraz projektów dokumentów strategicznych i programowych o zasięgu gminnym i ponadgminnym, określających działania organów Gminy w zakresie rozwoju:
     a) aktywności gospodarczej,
     b) innowacji i przedsiębiorczości, na terenie Gminy.
    6) opracowywanie informacji o źródłach i sposobach finansowania działań organów Gminy,               o których mowa w pkt 5,
    7) przygotowywanie informacji o pracy organów Gminy, Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych, przeznaczonych dla środków publicznego przekazu, a w szczególności              do publikacji na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz podmiotowej stronie Urzędu Gminy w BIP;
 8) zamieszczanie w prasie lokalnej, regionalnej lub ogólnopolskiej oraz na antenie telewizyjnej  i radiowej ogłoszeń i obwieszczeń koniecznych dla realizacji zadań publicznych organów Gminy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie;
9) prowadzenie postępowań o udostępnienie informacji publicznej znajdującej się                                w posiadaniu Urzędu Gminy, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie             do informacji publicznej;
10) prowadzenie monitoringu rozpowszechnianych w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet informacji o działalności organów Gminy;
11) opracowywanie i kierowanie do środków publicznego przekazu:
a) uzupełnień,
b) sprostowań,
c) polemik,
d) wyjaśnień,
w odniesieniu do publikowanych w tych środkach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym  lub zawierających błędną jego interpretację;
  1. zapewnienie koordynacji w zakresie spraw dotyczących pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w szczególności pochodzących z Funduszy Strukturalnych;
  2. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz właściwej obsługi klientów poprzez koordynowanie działań i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;
  3. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec wójta niezastrzeżone                                      dla Przewodniczącego Rady Gminy oraz Rady Gminy;
  4. opracowywanie projektów statutów, zarządzeń, regulaminów, uchwał, upoważnień, pełnomocnictw jak również ich aktualizowanie;
  5. sporządzanie informacji z działalności Wójta Gminy w okresie między sesjami Rady Gminy    oraz informacji rocznej;
  6. przygotowywanie propozycji szczegółowego sposobu przeprowadzenia służby przygotowawczej  i organizowania egzaminu kończącego tę służbę, w porozumieniu                  z kierownikami komórek Referatów/Zespołów;
  7.  przygotowywanie projektów publicznych ogłoszeń i koordynowanie  spraw naboru                   na wolne stanowiska urzędnicze;
  8. przygotowywanie okresowych ocen kierowników i pracowników zatrudnionych                          na samodzielnych stanowiskach pracy;
  9. dokonywanie ocen prawidłowości merytorycznej faktur, rachunków, delegacji służbowych Kierowników i pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy, oraz zatwierdzanie dokumentów do wypłaty;
  10. rozpatrywanie skarg na kierowników referatu oraz pozostałych pracowników Urzędu;
22)wykonywanie innych zadań określonych w odrębnych upoważnieniach   lub pełnomocnictwach Wójta Gminy Jednorożec”.
§ 2.
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu‘’ otrzymuje brzmienie określone  w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Krzysztof Stancel /-/
Wójt Gminy Jednorożec

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Załącznik nr 1 Plik pdf 353080
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
Wytworzył2016-11-15 15:19
Publikujący Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2016-11-15 15:19
Modyfikacja Krzysztof Nizielski - Administrator BIP 2017-01-12 11:48
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 20:06:57
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.