Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
69/2017
                                                            Zarządzenie Nr 69 /2017
                                                           Wójta Gminy Jednorożec
                                                           z dnia 29 września 2017 r.
 
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu
 
        Na podstawie art. 33 ust 2  ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
 
 
        Na podstawie art. 33 ust 2  ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
 
 
§1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego Zarządzeniami: nr 103/2015 z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r.,  nr 49/2016 z dnia 1 lipca 2016 r., nr 55/2016 z dnia 25 lipca 2016 r., nr 64/2016 z dnia                    29 sierpnia 2016 r., nr 72/2016 z 15 września 2016 r., nr 28/2017 z dnia 29 marca 2017 r.,          nr 66/2017 z dnia 19 września 2017 r.) wprowadza się następujące zmiany:
 
§2.
  1. W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu § 17 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Gminny Zespół Usług Komunalnych, który przy oznakowaniu spraw używa symbolu ZUK, w skład, którego wchodzą:
  1. kierownik Zespołu,
  2. stanowisko prac ds. egzekucji należności komunalnych i zasobów komunalnych,
  3. stanowisko pracy ds. rozliczeń opłat komunalnych – 2 etaty,
  4. stanowisko pracy ds. rozliczeń finansowych,
  5. stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
  6. stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
  • pomoc administracyjna ds. komunalnych,
  • pomoc administracyjna ds. Informatyki i infrastruktury,
  • dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego i oczyszczalni ścieków – 1 etat,
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
  • dział transportu:
- mechanik samochodowy – 1 etat,
- kierowca autobusu – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
  • inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
  • opiekunka dzieci w drodze do szkoły - 1 etat,
  • robotnik gospodarczy – 5 etatów, 4 etaty doraźnie
  • rzemieślnik wykwalifikowany-elektromonter – 1 etat,
  • sprzątaczka – 2 etaty,
  • pomoc administracyjna ds. obsługi administracyjnej – doraźnie.
  • pozostali pracownicy wykonujący prace proste – 3 etaty – doraźnie.”
 
§ 3.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia
 
§ 4.
  1. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
  2. Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr oraz obsługi Rady Gminy do zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
 
§5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 października 2017 r.
 
                                                                 Wójt Gminy Jednorożec
                                                               /-/ Krzysztof Stancel
 
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłWojciech Łukaszewski2017-10-03 08:31
Publikujący
Modyfikacja Marcin Jesionek - Administrator BIP 2017-10-03 09:17
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 24 listopada 2024r. 14:21:00
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.