MENU GŁÓWNE
RADA GMINY
WÓJT GMINY
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
URZĄD GMINY
WYBORY
TABLICA OGŁOSZEŃ
ZAMIERZENIA I PROGRAMY
INFORMACJE O STANIE SAMORZĄDU
PODATKI I OPŁATY LOKALNE
KONTA BANKOWE
GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
SOŁECTWA
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
OCHRONA ŚRODOWISKA
PRZEJRZYSTA GMINA
DOST. DO INF. PUBLICZNEJ
BIP
PPWOW
POLSKA CYFROWA
System Informacji Przestrzennej
Jesteś tutaj:
69/2017
Zarządzenie Nr 69 /2017
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 29 września 2017 r.
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu
Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 29 września 2017 r.
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu
Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
§1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego Zarządzeniami: nr 103/2015 z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r., nr 49/2016 z dnia 1 lipca 2016 r., nr 55/2016 z dnia 25 lipca 2016 r., nr 64/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 r., nr 72/2016 z 15 września 2016 r., nr 28/2017 z dnia 29 marca 2017 r., nr 66/2017 z dnia 19 września 2017 r.) wprowadza się następujące zmiany:§2.
- W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu § 17 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
- kierownik Zespołu,
- stanowisko prac ds. egzekucji należności komunalnych i zasobów komunalnych,
- stanowisko pracy ds. rozliczeń opłat komunalnych – 2 etaty,
- stanowisko pracy ds. rozliczeń finansowych,
- stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
- stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
- pomoc administracyjna ds. komunalnych,
- pomoc administracyjna ds. Informatyki i infrastruktury,
- dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
- dział transportu:
- kierowca autobusu – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
- inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
- opiekunka dzieci w drodze do szkoły - 1 etat,
- robotnik gospodarczy – 5 etatów, 4 etaty doraźnie
- rzemieślnik wykwalifikowany-elektromonter – 1 etat,
- sprzątaczka – 2 etaty,
- pomoc administracyjna ds. obsługi administracyjnej – doraźnie.
- pozostali pracownicy wykonujący prace proste – 3 etaty – doraźnie.”
§ 3.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcupt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia
§ 4.
- Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
- Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr oraz obsługi Rady Gminy do zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
§5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 października 2017 r.Wójt Gminy Jednorożec
/-/ Krzysztof Stancel