Przejdź do treści
Urząd Gminy w Jednorożcu Logo jednostki
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

11/2018

Zarządzenie Nr 11 /2018
Wójta Gminy Jednorożec
z dnia 31 stycznia 2018 r.
 
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Jednorożcu
 
        Na podstawie art. 33 ust 2  ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.) Wójt Gminy Jednorożec zarządza, co następuje:
 
 
§1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Jednorożcu, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 29/2015 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 16 marca 2015 r. (zmienionego Zarządzeniami: nr 103/2015 z dnia 2 grudnia 2015 r., nr 28/2016 z dnia 20 kwietnia 2016 r.,              nr 49/2016 z dnia 1 lipca 2016 r., nr 55/2016 z dnia 25 lipca 2016 r., nr 64/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 r., nr 72/2016 z 15 września 2016 r., nr 28/2017 z dnia 29 marca 2017 r., nr 66/2017 z dnia 19 września 2017 r., nr 69/2017 z dnia 29 września 2017 r., nr 76/2017 z dnia 31 października 2017 r., nr 93/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r.), wprowadza się następujące zmiany:
 
§2
  1. W rozdziale IV Ogólne zasady funkcjonowania i struktura organizacyjna Urzędu § 17 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Gminny Zespół Usług Komunalnych, który przy oznakowaniu spraw używa symbolu ZUK, w skład, którego wchodzą:
  1. kierownik Zespołu,
  2. stanowisko prac ds. egzekucji należności komunalnych i zasobów komunalnych,
  3. stanowisko pracy ds. rozliczeń opłat komunalnych,
  4. stanowisko pracy ds. rozliczeń finansowych,
  5. stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
  6. stanowisko pracy ds. ochrony danych osobowych, informatyki i infrastruktury,
  7. stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej
  8. stanowiska pomocnicze i obsługi (stałe):
  • pomoc administracyjna ds. komunalnych,
  • dział wodociągów i kanalizacji:
- konserwator wodociągu wiejskiego i oczyszczalni ścieków – 1 etat,
- konserwator wodociągu wiejskiego – 2 etaty,
  • dział transportu:
- mechanik samochodowy – 1 etat,
- kierowca samochodu ciężarowego – 3 etaty,
  • inkasent opłat lokalnych – 1 etat,
  • opiekunka dzieci w drodze do szkoły - 1 etat,
  • robotnik gospodarczy – 6 etatów, 2 etaty doraźnie
  • rzemieślnik wykwalifikowany-elektromonter – 1 etat,
  • sprzątaczka – 2 etaty,
  • pomoc administracyjna ds. obsługi administracyjnej – doraźnie.”
 
§ 3
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Jednorożcu
pt. „Schemat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy w Jednorożcu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia
 
§ 4
  1. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
  2. Zobowiązuje się stanowisko pracy ds. organizacyjnych i kadr oraz obsługi Rady Gminy do zapoznania wszystkich pracowników Urzędu Gminy z Regulaminem.
 
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 lutego 2018r.
Wójt Gminy Jednorożec
/-/  Krzysztof Stancel
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy w Jednorożcu
WytworzyłWojciech Łukaszewski2018-01-31
Publikujący Marcin Jesionek - Administrator BIP 2018-02-05 11:58
Modyfikacja Marcin Jesionek - Administrator BIP 2018-02-05 12:02
Ostatnio dodane
Aktualności
data dodania: 2024-10-22
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2018-01-15
data dodania: 2018-01-04
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2018-01-02
data dodania: 2017-12-29
Przetargi
Wyniki przetargów
data dodania: 2010-07-19
Treści
data dodania: 2024-12-17
data dodania: 2024-12-16
Newsletter
Urząd Gminy w Jednorożcuul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec tel. (29) 751-70-30 email: gmina@jednorozec.pl


Wygenerowano: 21 grudnia 2024r. 16:13:50
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.